با ما همراه باشید

اتاق خبر

بسیجیان شرکت آبفا جنوب شرقی مزار شهدای گمنام ورامین را گلباران کردند

بسیجیان شرکت آبفا جنوب شرقی مزار شهدای گمنام ورامین را گلباران کردند
 

خبر استان:

در سالروز فتح خرمشهر؛
بسیجیان شرکت آبفا جنوب شرقی مزار شهدای گمنام ورامین را گلباران کردند
گردهمایی بسیجیان آبفا جنوب شرقی و گل‌باران مزار شهدای گمنام شهرستان ورامین همزمان با فرارسیدن سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.

خبر استان:این گردهمایی و تجلیل از مقام شامخ شهدا در فضایی بسیار معنوی و با حضور پرشور بسیجیان شرکت اعم از مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان برگزار شد که طی آن شرکت‌کنندگان در همایش گرامی داشت حماسه آزادی خرمشهر با نثار گل و قرائت فاتحه به شهدای گمنام شهرستان ورامین ادای احترام نمودند.

در ادامه بسیجیان شرکت با حضور در موزه و نمایشگاه دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران از گنجینه رشادت‌ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در این مراسم با تبریک فرارسیدن سالروز حماسه آزادی خرمشهر، طی سخنانی اظهار داشت: آزادی خرمشهر در سوم خرداد با ایثار و شهادت حاصل شد و این فتح بزرگ نقطه عطفی بود در تاریخ جنگ نابرابر حق علیه باطل که همه ما می‌دانستیم که تنها رژیم بعثی عراق در مقابل ما نبود بلکه رزمندگان دلیرما با ابرقدرت‌ها می‌جنگیدند.

مهندس علیرضا کارگری در ادامه با اشاره به بیانات رهبرفرزانه امام خامنه ای در خصوص آزادی خرمشهر ((خرمشهر آزاد شد و خرمشهرها باقی است)) خاطرنشان کرد: همه ما که در هر پست ومقامی که در این کشور زندگی می‌کنیم برای حفظ، استقلال، پیشرفت و توسعه کشور مسئولیم و باید به وظیفه ذاتی، شرعی و سازمانی خود پایبند و کوشا باشیم ومشکلات وموانع را همانند خرمشهر آزاد کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی بابیان این‌که رزمندگان و شهدای دفاع مقدس اسوه مقاومت و ایثار هستند تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا پرچم کشور ما برافراشته است و خانواده شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز باید رفتار و منش آنان را همواره در زندگی و کار الگو قرار بدهیم.

در این مراسم همچنین دو تن از جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی، آقای کاشانی رئیس موزه دفاع مقدس شهرستان ورامین و مرتضی خانزاد از کارکنان شرکت که افتخار هم‌رزم بودن با شهید چمران را دارد به بیان خاطراتی درزمینهٔ عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر پرداختند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.