با ما همراه باشید

اتاق خبر

مسؤولان به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند

خبر استان:

فرمانده سپاه شهرستان ورامین:
مسؤولان به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند
فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: برخی مسؤولان کشور به جای تقدیر از نیروهای متخصص و بومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، اقدام به تخریب این نهاد انقلابی می کنند.

داوود اصغری در مراسم نهضت روشنگری حوزه مقاومت بسیج 13 رجب که در محل مسجد حضرت خدیجه(س) ورامین برگزار شد، اظهار داشت: منتظران واقعی امام زمان(عج) به غیر از انجام امور مذهبی، اهل کار و عمل آگاهانه برای تقویت حکومت اسلامی نیز هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این مراسم که با حضور جمعی از بسیجیان و مردم شهیدپرور شهرستان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ما با تکیه بر خداوند متعال و مجاهدت‌های آحاد مردم و همچنین به تبعیت از ولایت فقیه به دست آمده، ولی برخی مسئولان اکنون که 38 سال از انقلاب اسلامی گذشته به جای تکیه بر نیروهای بومی داخلی گفتند ما برای پیشرفت باید با کدخدا مذاکره کنیم.

وی افزود: با اینکه جوانان غیور ما با کمترین امکانات در جنگ تحمیلی، سیلی سختی به استکبار جهانی زدند ولی مایه تعجب است که تعدادی از مسؤولان کشوری طی سال‌های اخیر، توانایی‌های داخلی را نادیده گرفته و تمام نگاه خود را معطوف به چند کشور معدود رو به زوال دنیا کرده‌اند.

اصغری ادامه داد: در مناظرات اخیر ریاست جمهوری کشور، یکی از کاندیداها، نیروهای امنیتی کشور را متهم به طرف‌داری خاص از کاندیدای رقیب عنوان کرد که واقعا باید سوال کرد آیا خدمات نیروهای امنیتی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در عرصه تامین امنیت ملی و اجرای پروژه های عظیم عمرانی کشور می‌توان نادیده گرفت؟

وی تأکید کرد: مردم عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی با مقاومت کردن و تقدیم هزاران شهید گلگون کفن به انقلاب، سایه جنگ را از کشور دور کرده اند و برخی این را به حساب تعامل ناقص و مذاکرات تحقیرکننده خود با استکبار عنوان می‌کنند.

اصغری تصریح کرد: برخی مسؤولان کشور به جای تقدیر از نیروهای متخصص و بومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، اقدام به تخریب این نهاد انقلابی کرده و این حرف‌ها در شرایطی زده می شود که ما در شهرستان ورامین شاهد عدم توانایی دولت کنونی در اجرای پروژه‌های کوچکی از جمله تکمیل جاده آب باریک چرمشهر و مرگ شهروندان عزیز هستیم.

وی اذعان داشت: متاسفانه در مذاکرات اخیر مسئولان کشور با آمریکا و ایادی آن، به دشمنان تلقین شد که خزانه کشور خالی است و توانایی اداره کشور با تکیه بر نیروهای بومی داخلی وجود ندارد که این ادبیات، دشمنان را در تشدید تحریم ها جسورتر کرده است.

اصغری خاطرنشان کرد: نتیجه اسفناک مذاکره کشورهایی از جمله لیبی و مصر که دست اخوت با آمریکا و متحدانش داده اند باید درس عبرتی برای مسئولان فعلی باشد که فریب حیله و تزویر دشمنان خونخوار اسلام را نخورند.

وی گفت: به اذعان بسیاری از کارشناسان خبره دولت های غربی، ایالات متحده آمریکا در آستانه فروپاشی قرار گرفته و در خوش بینانه ترین حالت تا سال 2035 این کشور همانند شوروی دچار فروپاشی خواهد شد.

اصغری افزود: داشتن روحیه انقلابی و جهادی جوانان متعهد و تحصیل کرده ایرانی، تنها امید پیشرفت کشور اسلامی برای ساختن دولت اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری است و باید از تمام ظرفیت‌ها در این جهت بهره مند شویم.

وی تاکید کرد: امیدواریم بسیجیان عزیز در روز جمعه، حضور حداکثری و بابصیرت خود، خانواده و دوستان را رقم زده و فرد اصلح  را جهت منصب ریاست جمهوری انتخاب کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.