با ما همراه باشید

اتاق خبر

دانشجویان ایثارگر سربازان خط مقدم ترویج فرهنگ شهادت باشند

خبر استان:
دانشجویان ایثارگر سربازان خط مقدم ترویج فرهنگ شهادت باشند
دانشجویان شاهد و ایثارگر سربازان خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.
 غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر دانشگاه علوم پزشکی، گفت: ما در آموزش عمومی و آموزش عالی در سطح استان قزوین، ستادهای شاهد و ایثارگر متعددی داریم ولی ستاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین بهترین و کاربردی‌ترین است.
وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی ستاد شاهد و ایثارگر، ارایه‌ی خدمات آموزشی و ارتقای سطح بنیه‌ی علمی دانشجویان است، افزود: اعضای این ستاد در دانشگاه یاد شده به نحو مطلوبی عمل می‌کنند که این موفقیت به برکت درایت، همراهی و همفکری رئیس و معاونان این دانشگاه بوده که از زحمات آنها قدردانی می‌کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بنیاد تلاش دارد تا همه فرزندان شاهد و ایثارگر در مدارج عالی تحصیل کنند، گفت: شما باید بدانید علم ابزاری می‌باشد که ما را برای رسیدن به اهداف بلند که مهمترین آن فرهنگ ایثار و شهادت و رضایتمندی خداوند است، می‌رساند.
این مسوول با بیان اینکه باید خدمت صادقانه به مردم و جامعه اسلامی داشته باشیم، گفت: شهدا و جانبازان در زمان خطر، احساس مسوولیت کردند و وارد میدان نبرد شدند و به نحو احسن وظایف خود را انجام دادند و ادای تکلیف کردند.
حقایق‌پور افزود: اکنون از دانشجویان شاهد و ایثارگر انتظار داریم، راه پدران‌شان را ادامه بدهند و در سنگر علم به نحو احسن درس بخوانند تا موفق باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند سربازانی هستیم که شما فرزندان شاهد و ایثارگر می‌توانید بهترین سربازان خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشید.
ترویج فرهنگ شهادت، مهمترین اولویت بنیاد است
این مسوول با اشاره به 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا گفت: طی چند سال گذشته بنیاد به این مناسبت برنامه‌های خوبی را برگزار می‌کند تا رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا را برای نسل امروز تبیین کند.
وی گفت: امام خمینی(س) در 22 اسفند سال 58، دستور تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را دادند برخی از افراد اهمیت این کار را درک نکردند ولی بعدها مشخص شد که درایت و پیش‌بینی امام چقدر درست بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: تاسیس بنیاد فقط رسیدگی به مسایل خدماتی و معیشتی نبوده بلکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین اولویت امام خمینی(س) بوده است.
این مسوول افزود: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید همه دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم بدهند تا بتوانند این فرهنگ را در جامعه اشاعه بدهند.
حقایق‌پور در پایان گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر ارتباط خود را با بنیاد تقویت کنند و نقطه نظرات‌شان را ارایه بدهند تا بتوانیم با استفاده از پیشنهادات شما، کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا بدهیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.