با ما همراه باشید

اتاق خبر

گزارش تصويري / ديدار تيم فوتسال هنرمندان و شوراي شهر قرچك

خبر استان : مسابقه خیریه تیم فوتسال هنرمندان با شهید منصوری قرچک و شورای شهر قرچک برای کمک به خانواده زندانیان با حمایت انجمن حمایت از زندانیان قرچک برگزار شد .

دیدار خیریه تیم فوتسال هنرمندان و شهید منصوری قرچک و شورای شهر قرچک  با حضور علی صادقی فرماندار قرچک، بشیر عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان ، اعضای شورای شهر قرچک، حجت الله موسوی شهردار قرچک و جمعی از پیشکسوتان عرصه ورزش و هنرمندان   قرچک در سالن شهدای هفتم تیر این شهر برگزار شد.

در این دیدار که با همت انجمن حمایت از زندانیان و شورای شهر قرچک برگزار شده بود بیش از ۱۰۰۰ تماشاگر مشتاق قرچکی در سالن شهدای هفتم تیر حضور داشتند و با تشویق های مکرر خود شور و حال خاصی به مسابقه بخشیدند.

۲۰۱۵۰۵۰۱_۱۸۰۲۰۶

در این دیدار تیم هنرمندان که از بازیکنانی همچون علی عبدالمالکی،  خشایار راد، اصغر همت و علی سلیمانی استفاده می کرد، در نیمه اول به مصاف تیم شهید منصوری رفت که  با بازیکنان ملی پوش خود  به میدان امده بود و در پایان  این نیمه تیم شهید منصوری با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.

در نیمه دوم نیز تیم فوتسال شورای شهر قرچک با حضور علی بیات، مهدی زمانی افشار ،محمد زمانی افشار، نایب مرادی، احد شایان، داور شریفی،  بشیرعزیزی در برابر هنرمندان صف ارایی کردند که تیم هنرمندان موفق شد انتقام شکست از شهید منصوری را از شورای شهر قرچک با نتیجه ۵ بر ۲ بگیرد.

۲۰۱۵۰۵۰۱_۱۷۱۰۲۸

در بین استراحت دو نیمه  انجمن حمایت از زندانیان قرچک اقدام به برگزاری مراسم گلریزان برای ازادی زندانیان غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان کرد که با حمایت خیرین و مسئولان و همچنین بلیط فروشی مسابقه  بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جمع اوری شد .

 

۲۰۱۵۰۵۰۱_۱۹۰۰۰۹

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.