با ما همراه باشید

اتاق خبر

احداث کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه خاتم

خبر استان : نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه خاتم احداث کمربندی پاکدشت را برعهده گرفته است.

 

یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان پاکدشت در حوزه راه و ترابری احداث کمربندی است  که به دلیل زیرساختها و اعتبارات مورد نیاز جزو طرح های ملی است .

فرهاد بشیری درخصوص روند پیشرفت این پروژه گفت: به دلیل تحریم ها و تخصیص نیافتن اعتبارات مورد نیاز از سوی وزارت راه و شهرسازی ،پیشرفت  کمربندی کند بود اما خوشبختانه  اکنون قرارگاه خاتم الانبیاء آمادگی خود را برای ادامه احداث آن اعلام کرده و این طرح بزرگ در سال جاری با پیگیری بیشتری دنبال خواهد شد .

ویبه دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راه اشاره کرد و اظهار داشت: گره ترافیکی محور امام رضا(ع) به خصوص در ساعات پیک ترافیک ،تردد شهروندانی که به پاکدشت می آیند را مشکل کرده است لذا با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و ترابری استان تهران و مسئولان قیامدشت و ری در ساعت ۶ صبح در همین محل بازدید و گفتگویی داشتیم و قرار شد با تعریض بخشی از این محور و اختصاص اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی این مشکل برطرف شود.

از بشیری در خصوص طرح نمایندگان در زمینه برگزار شدن انتخابات به صورت استانی و موضع وی در این باره  پرسیدیم  که پاسخ گفت: این طرح با وجود تمام مزایایی که دارد نگرانی های در خصوص ایجاد فاصله میان مردم و نمایندگانان حوزه  ایجاد میکند.

وی از احتمال سفر ریاست جمهور به شهرستانهای استان تهران سخن گفت و افزود: در این نشست پروژه های ناتمام شهرستانها در بخش های مختلف درمانی،فرهنگی و عمرانی و آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.