با ما همراه باشید

اتاق خبر

حمایت قاطع شورای شهر پاکدشت از شهردار

خبر استان: رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت از تعامل سازنده و حمایت شورای شهر پاکدشت از شهردار خبر داد.

علی رضایی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به از جان گذشتگی های ایثارگران و رزمندگان ایران اسلامی گفت: شهدای مدافع در ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، پرچم دار و مدافعین اسلام ناب محمدی هستند که مقابل ظلم و تکفیر ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به تعامل سازنده شورا و  شهرداری پاکدشت خاطر نشان کرد: رابطه بسیار خوبی بین این دو مجموعه حاکم است  و شورای اسلامی شهر پاکدشت قاطعانه از شهردار حمایت می کند که این همدلی اتفاقات خوببی را در آینده در تمام ابعاد در پی خواهد داشت.

رئیس شورای شهر پاکدشت با اشاره  به پروژه های عمرانی شهر پاکدشت افزود:  بزرگترین پروژه عمرانی شهر پاکدشت، پل رو گذر شهید اسدالله پازوکی  است که به سرعت در حال انجام است.

وی از افتتاح پل شهید اسد الله پازوکی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: یکی دیگر از اقدامات ارزنده مدیریت شهری پاکدشت، آزادسازی معابر  است که در طول تاریخ شهرداری پاکدشت بی سابقه بوده است.

رضایی با ابراز رضایت از همکاری ادارات با مدیریت شهری پاکدشت تصریح  کرد: شورا و شهرداری همکاری خوبی با ادارت پاکدشت دارند و در این راستا و در ابعاد  فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تعامل خوبی صورت گرفته است که نتیجه آن برگزاری چندین نمایشگاه و برنامه های مختلف در شهرستان است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.