با ما همراه باشید

اتاق خبر

حیدری بخشدار مرکزی ورامین شد

خبر استان : مصطفی حیدری طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد شهرستان ورامین به‌عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد.

مصطفی حیدری طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد شهرستان ورامین به‌عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد.

فرماندار شهرستان ورامین طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: نیروهای داخلی فرمانداری ورامین از توانمندی و استعداد بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌توانند پست‌های حساس شهرستان را در جهت خدمت‌رسانی به مردم در دست بگیرند.

محسن خوانساری گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری عظیم برای افراد محسوب می‌شود و باید از آن در راستای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: محمد ارجستانی از صلاحیت و قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار هستند و در طول یک سال گذشته خدمات شایانی را در بخش مرکزی ورامین ارائه کردند.

اتحاد و همدلی در راستای خدمت‌رسانی به مردم

بخشدار جدید مرکزی ورامین نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارجستانی بیان داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری شده، مسئولان باید با اتحاد و همدلی، زمینه خدمت‌رسانی مناسب را به مردم فراهم کنند.

مصطفی حیدری گفت: همه افراد باید دست به دست هم داده تا زمینه خدمت‌رسانی به مردم و زمینه سازی ارتقاء سطح زندگی مردم را فراهم کنند.

مصطفی حیدری پیش از این مسئولیت اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، بازرسی و واحد شهری روستایی فرمانداری شهرستان ورامین را برعهده داشت.

به گزارش فارس، در مراسم تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش مرکزی ورامین از زحمات و تلاش‌های محمد ارجستانی در طول دوران تصدی سرپرستی این مسئولیت تقدیر به‌عمل آمد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.