با ما همراه باشید

اتاق خبر

۵۰ کارخانه در شهرک صنعتی قرچک در حال ساخت است

خبر استان: فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهرک صنعتی قرچک علیرغم تمام مشکلات با حمایت های مسئولان و تلاش مدیران شهرستان، فعال شد و ۵۰ کارخانه آن در حال ساخت است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان قرچک اظهار داشت: تغییر نگاه جهان به ایرانیان از دستاوردهای بزرگ دولت در سطح بین المللی بوده و همچنین اعتمادسازی، آشتی جریان ها و تشکل های سیاسی، تعامل قوا و پرهیز از تخریب و فراجناحی بودن دولت از جمله مسائلی است که دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی بدان دست یافت.

وی یادآور شد: کسانی که در گذشته انرژی هسته ای ایران را به رسمیت نمی شناختند، اکنون خریدار دستاوردهای هسته ای کشورمان هستند که لازم است این مسائل به درستی برای مردم بازگو شود.

فرماندار قرچک ادامه داد: شهرک صنعتی قرچک علیرغم تمام تنگناها و مشکلات با حمایت های مسئولان کشوری و استانی و تلاش مدیران شهرستان، فعال شد و ۵۰ کارخانه آن در حال ساخت است که بالای ۴۰ درصد پیشرفت دارند و اولین کارخانه آن نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی  همچنین به اقدامات دولت در حوزه اجتماعی از جمله فعالیت موثر ستاد صیانت از حقوق شهروندی، احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر، رشد چشمگیر سازمانهای مردم نهاد، توسعه و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و … اشاره کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.