با ما همراه باشید

اتاق خبر

اتفاقات خوب برای فوتبال پاکدشت در راه است

خبر استان:  رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی هیئت فوتبال پاکدشت، این ورزش محبوب در مسیر توسعه در این منطقه قرار داد و اتفاقات خوبی برای آن در راه است.

سلار تبار با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای فصل جدید فوتبال پاکدشت گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، در پایان این هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان پاکدشت در رده بزرگسالان با حضور 12 تیم  کلید خواهد خورد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت با اشاره به فعالیت هیئت فوتبال در تمام رده های سنی افزود: برنامه ویژه ای برای  مسابقات دسته اول بزرگسالان و لیگ برتر رده نوجوانان و جوانان در فصل جدید در نظر گرفته شده است و به زودی اهد شروع این رقابت ها خواهیم بود.
وی به برنامه ویژه به فوتبال مدارس اشاره کرد و افزود: برای اولین در شهرستان پاکدشت مسابقات مدرسه فوتبال به عنوان فیستیوال فوتبال برگزار می شود.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار تیم فوتسال بانوان پاکدشت تشکیل شد که به زودی این تیم به لیگ استان تهران معرفی می شود.

وی با توجه به آمار بالای علاقه مندان به فوتسال در پاکدشت تصریح کرد: با استقبال چشمگیر ورزش دوستان پاکدشتی، لیگ فوتسال  در همه رده ها سنی ویژه آقایان در این شهرستان برگزار می شود.
سالار تبار از قهرمانی تیم مامازند در مسابقات پیشکسوتان خبر داد و افزود: در مسابقات پیشکسوتان فوتبال شهرستان که هفته گذشته به پایان رسید، تیم مامازند و خاتون آباد مقام های اول و دوم را کسب کردند.
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های پیشکسوتان و دلسوزان ورزش، از این عزیزان و صاحب نظران جهت هم اندیشی و همفکری با هیئت فوتبال دعوت به عمل آورد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.