با ما همراه باشید

اتاق خبر

توجه به ورزش های همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند

خبر استان: فرماندار شهرستان قرچک گفت: توجه به ورزش های همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در جلسه بررسی مشکلات ورزشی  که با حضور رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان قرچک برگزار شد، گفت: اداره ورزش و جوانان باید در جهت برنامه ریزی هر دو حوزه ورزش و جوانان اهتمام داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این اداره با دو گروه مؤثر در جامعه یعنی ورزشکاران و جوانان سر و کار دارند باید از پرداختن به موارد حاشیه ای پرهیز کنند و به اصل موضوع و ساماندهی این دو حوزه بپردازند.

فرماندار قرچک افزود: آنچه باید مد نظر باشد توجه به ورزش های همگانی در کنار ورزش های قهرمانی است و بی شک توجه به ورزش های همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند.

رییس شورای عالی ورزش شهرستان قرچک اظهار داشت: طرح استعدادیابی از موارد مهمی است که اداره ورزش و جوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش باید پیگیر آن باشند.

مرسلپور عنوان داشت: با برنامه های خوبی که اداره ورزش و جوانان داشته شاهد رشد ورزش در بخش بانوان بوده ایم ولی این موضوع باید همچنان افزایش یابد.

در ادامه نیز رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: باید از مسئولین دولت تدبیر و امید تقدیر کرد به جهت انتخاب فرمانداری که همواره دغدغه ورزش داشته و ما را در جهت رفع مشکلات ورزش شهرستان قرچک یاری نموده است و هدف ما نیز در اداره ورزش و جوانان ارتقاء ورزش شهرستان و پرداختن به امور جوانان بوده و از هر کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

محسن خادمی تصریح کرد: توجه به امر ورزش در دولت تدبیر و امید باعث شده تا شاهد قهرمانی های متعدد در سطح کشور باشیم که در این میان شهرستان قرچک نیز سهم قابل توجهی داشته است.

گفتنی است، جلسه بررسی مشکلات ورزشی با حضور مسعود مرسلپور فرماندار، محسن خادمی رییس اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان قرچک در محل فرمانداری برگزار شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.