با ما همراه باشید

اتاق خبر

فعالیت بیش از ۲ هزار تاکسی در ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین

خبر استان : شهردار ورامین از فعالیت بیش از دو هزار تاکسی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد.

علی حیدریان با اشاره به توجه ویژه شهرداری ورامین  به ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: شهرداری ورامین تلاش می کند تا با استفاده از اهرم ها و امکانات مختلف، زمینه گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی را فراهم کرده تا تعداد افراد بیشتری از این ناوگان استفاده کنند.

شهردار ورامین افزود: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری ورامین به عنوان دو سازمان زیرمجموعه شهرداری، برنامه ریزی لازم را برای گسترش و بهینه سازی حمل و نقل عمومی انجام می دهند و در این راستا در طول سال اخیر نیز توانسته اند قدم های موثری در این راستا بردارند.

برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز کنترل هوشمند در بخش اتوبوسرانی ورامین

وی ادامه داد: در بخش اتوبوسرانی، تلاش داریم تا در سال ۹۴ مرکز کنترل هوشمند را برای بهینه سازی در این ناوگان حمل و نقل عمومی به کار گیریم از مزایای  مرکز کنترل هوشمند سازمان اتوبوسرانی نظارت بر ایستگاه های پر مسافر است.

حیدریان همچنین با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار تاکسی مجوز دار در سطح شهرستان ورامین اضافه کرد: در کنار تلاش های اتوبوسرانی شهرداری ورامین، بیش از دو هزار تاکسی مجوز دار در سطح شهرستان به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند و نقش مهمی را در حمل و نقل شهروندان در طول شبانه روز ایفا می کنند.

تلاش شهرداری ورامین برای نوسازی ناوگان تاکسی ورامین

این مسئول عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین به عنوان متولی ساماندهی تاکسی های شهری وظیفه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان را دارد و در این راستا بازرسان این سازمان در طول روز در میادین اصلی و ایستگاه های تاکسی بر فعالیت رانندگان تاکسی نظارت می کنند.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰ تاکسی فرسوده در سطح شهرستان ورامین به مهر اظهار داشت: شهرداری ورامین به وسیله سازمان تاکسیرانی در تلاش است تا هر چه زودتر زمینه تبدیل ۱۵۰ تاکسی فرسوده را فراهم و تاکسی های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین اضافه کند.

حیدریان در پایان یادآور شد که اگر زمینه های لازم برای ایجاد خطوط اتوبوس های تندرو در ورامین آماده شود، می توان در آینده شاهد ایجاد خدمت جدید به شهروندان ورامینی بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.