با ما همراه باشید

اتاق خبر

جمع‌آوری امضا برای طرح یک فوریتی لغو حج عمره تا اطلاع ثانوی

خبر استان : سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جمع‌آوری امضا برای طرح یک فوریتی لغو حج عمره تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت گفت: نمایندگان مجلس در حال آماده‌سازی طرحی هستند که بر اساس آن، تا حصول اطمینان از امنیت و حراست از حجاج ایرانی، حج عمره لغو شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه اخیرا جسارت‌ها و توهین‌ها و بی‌حرمتی‌ها به حجاج عمره ایرانی به مکه مکرمه و مدینه منوره افزایش پیدا کرده و به‌خصوص به تازگی نیز این بی‌حرمتی در قبال دو نوجوان ایرانی انجام شده، نمایندگان مجلس طرح یک فوریتی آماده کرده‌اند که مطابق آن تا حصول اطمینان از امنیت، حرمت و احترام حجاج ایرانی حج عمره لغو شود.

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، این طرح که ساعتی پیش آماده شده، دارای 20 امضا است و تعداد امضاهای آن در حال افزایش است.

روز گذشته نیز کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در جلسه خود، موضوع بی حرمتی مأموران عربستانی به دو نوجوان ایرانی را بررسی و اعضای کمیسیون ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار اشد مجازات برای مأموران متخلف شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.