با ما همراه باشید

اتاق خبر

انجام کار فرهنگی با زور و اجبار ممکن نیست

خبر استان: فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام علیه جوانان ایران اسلامی گفت: انجام کار فرهنگی و فرهنگ سازی در جامعه با زور و اجبار ممکن نیست.

به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در فرمانداری قرچک  برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص شبیخون فرهنگی دشمنان به مسئولان فرهنگی کشور تذکر و هشدار داده اند و برهمین اساس همه افراد وظیفه دارند ضمن حفظ هوشیاری، برنامه های کاربردی را برای مقابله با تهاجم دشمن تهیه و تدوین کنند.
وی افزود: توجه به مسائل فرهنگی تنها وظیفه مسئولان دولتی نیست بلکه تمامی افراد جامعه وظیفه دارند سهم خود را در این خصوص انجام داده و با هم افزایی و پرهیز از موازی کاری به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کنند.
مرسل پور گفت: امروز متأسفانه استفاده افراد به ویژه جوانان از شبکه های اجتماعی و برنامه های ماهواره ای به تهدیدی جدی برای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ملت مبدل شده که عمده ترین دلیل این اتفاق ، خلاء برنامه های مناسب فرهنگی برای جوانان است.
فرماندار قرچک افزود : فرهنگ اسلامی مشکلی با شادی ، تفریح ونشاط مردم ندارد ، در فرهنگ غنی اسلامی سوگواری، عزاداری و جشن به جای خود انجام می شود.
به گفته وی، دراین میان پایگاه های بسیج می توانند نقش موثر و بهتری را در حوزه مباحث فرهنگی و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ایفا کنند.

:

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.