با ما همراه باشید

اتاق خبر

امنیت شهرستان قرچک مشکلی ندارد/۲ هزار سرمایه گذار در راه قرچک

خبر استان: فرماندار شهرستان قرچک گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، هم اکنون در حوزه امنیتی در شهرستان قرچک مشکلی وجود ندارد که این امر با تلاش مسئولان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور صبح سه شنبه در نشست اعضای شورای تأمین شهرستان قرچک با معاون قضایی قوه قضاییه اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات مثبت و خوبی در حوزه تأمین امنیت در شهرستان قرچک انجام شده است.

فرماندار قرچک افزود: بر اساس بررسی های انجام شده، هم اکنون در حوزه امنیتی در شهرستان قرچک مشکلی وجود ندارد که این امر با تلاش مسئولان محقق شده است.

وی ادامه داد: شهرستان قرچک در حوزه اقتصادی نیز دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار بالایی است، به طوری که هم اکنون سرمایه گذاران فراوانی برای حضور در شهرک صنعتی شهرستان اعلام امادگی کرده اند.

وی اضافه کرد: دو هزار متقاضی برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک اعلام آمادگی کرده اند و ۴۴۰ قرارداد در این زمینه به امضا رسیده و ۴۰ واحد تولیدی نیز کار ساخت و ساز خود را آغاز کرده اند.

فرماندار قرچک یادآور شد: در حوزه کشاورزی نیز تلاش شده تا از ظرفیت های شهرستان به شکل مطلوبی استفاده شود و در این راستا با توجه به کمبود منابع آبی، گسترش کشت گلخانه ای در دستور کار است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.