با ما همراه باشید

اتاق خبر

جمع آوری پسماندهای خشک در ورامین ساماندهی می شود

خبر استان: شهردار ورامین از ساماندهی جمع آوری پسماندهای خشک در این شهرستان خبر داد و گفت: عوامل جمع آوری کننده پسماندهای خشک در ورامین مجوزدار خواهند شد.

علی حیدریان شهردار ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت ساماندهی جمع آوری پسماندهای شهری اظهار داشت: مدیریت شهری ورامین در زمینه ساماندهی پسماندهای شهری ورامین اعم از پسماندهای خشک، تر و بیمارستانی برنامه های ویژه ای دارد.

وی با اشاره به این نکته که هر روز شاهد جمع آوری پسماندهای شهری توسط افراد مختلف هستیم، افزود: افراد مختلف از طریق چرخ دستی، موتور سه چرخ و وانت اقدام به جمع آوری پسماندهای شهری می کنند.

حیدریان ادامه داد: مدیریت شهری تلاش دارد تا در این زمینه ساماندهی و نظارت جدی تری را لحاظ کند و به همین خاطر فراخوانی را در سطح شهر انجام داده تا عوامل جمع آوری پسماندهای خشک ساماندهی شوند.

وی بیان داشت: به منظور ساماندهی و نظارت جدی تر در این زمینه، صدور مجوز برای عوامل جمع آوری پسماندهای خشک در دستور کار شهرداری ورامین قرار گرفته و فعالان این عرصه باید هر چه سریعتر مدارک لازم را برای صدور مجوز تهیه کنند.

شهردار ورامین گفت: امیدوارم برنامه ریزی صورت گرفته، موجب ساماندهی هر چه بیشتر حوزه جمع آوری پسماندهای شهری در ورامین شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.