با ما همراه باشید

اتاق خبر

تیم پرطرفدار متین در حال نابودی است/مسئولان به تعهدخود عمل نکردند

خبر استان:  بازیکن مطرح تیم متین ورامین گفت: چه اتفاقی افتاده که هیچ‌کس اراده‌ای برای کمک به تیم متین صالحین ندارد و چک های بازیکنان این تیم در حال برگشت خوردن است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم متین ورامین یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیمی که توانسته طی سال‌های اخیر به قهرمانی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا برسد و به‌عنوان نماینده قاره کهن در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند.

تیم متین صالحین ورامین در فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با مشکلات عدیده مالی روبرو بود و همین امر بر روی عملکرد بازیکنان این تیم تأثیر گذاشت و درنهایت درحالی‌که نماینده والیبال ورامین استحقاق حضور در میان چهار تیم پایانی را داشت، از رفتن بر روی سکو بازماند.

اگرچه چندین ماه از پایان لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور می‌گذرد اما حاشیه‌های تیم متین صالحین ورامین تمامی ندارد و این تیم همچنان درگیر مشکلات مالی خود است، به‌طوری‌که چک‌های داده‌شده به بازیکنان این تیم نقد نشده و این امر مشکلات فراوانی را به همراه داشته است.

نگرانی هواداران ورامینی از سرنوشت تیم محبوبشان

از طرفی بسیاری از تیم‌های لیگ برتری در حال جذب بازیکنان و آماده شدن برای حضور پرقدرت در فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هستند اما تیم متین به دلیل مشکلات مالی، آینده مشخصی ندارد و همین امر هواداران خونگرم و متعصب ورامینی را نگران کرده است.

هواداران ورامینی با راه‌اندازی کمپین حمایت از تیم متین و دیدار و نشست با مسئولان شهرستان تلاش دارند تا زمینه ماندن این تیم در ورامین را فراهم آورند و اعتقاددارند که از دست دادن این امتیاز ضربه مهلکی را به ورزش شهرستان وارد می‌کند.

احسن الله شیرکوند بازیکن باسابقه تیم متین صالحین ورامین که سابقه حضور چندین ساله در تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را دارد نیز از شرایط موجود این تیم گلایه‌مند‌است.

متین ورامین نشاط ورزشی را به دیار ۱۵ خرداد بازگرداند

شیرکوند که سکان ریاست هیئت والیبال شهرستان ورامین را نیز عهده‌دار است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از بی‌توجهی مسئولان به نماینده والیبال ورامین سخن گفت و از سخت شدن ادامه فعالیت متین خبر داد.

احسن الله شیرکوند با اشاره به دستاوردهای حضور تیم متین ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با حضور متین در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، بسیاری از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم ورامین به سمت‌وسوی ورزش گرایش پیدا کردند.

رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین افزود: تشکیل تیم‌های نوجوانان، جوانان و رده‌های دیگر متین و حضور در مسابقات متعدد نشان‌دهنده حرکت و مسیر صحیح والیبال ورامین بود.

مردم ورامین عاشق ورزش والیبال هستند

وی ادامه داد: شورونشاط ورزشی در ورامین با حضور و تشکیل تیم متین احیا شد و شاهد بودیم که طی سال‌های اخیر چه استقبالی از دیدارهای متین در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور می‌شد.

بازیکن تیم متین صالحین ورامین با اشاره به استقبال کم‌نظیر هواداران ورامینی از دیدارهای این تیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بیان داشت: سالن شهید گلعباسی ورامین همواره در مسابقات تیم متین مملو از جمعیت بود و بسیاری از مردم و علاقه‌مندان به ورزش به دلیل کمبود فضای سالن، پشت درب می‌ماندند و این عشق و علاقه مردم ورامین را به ورزش نشان می‌دهد.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: عشق و علاقه به والیبال در میان مردم ورامین به حدی شده است که بسیاری از مسئولان در طول هفته در سالن‌های ورزشی شهرستان حضور پیداکرده و به این ورزش می‌پردازند.

مسئولان شهرستان ورامین از تیم متین حمایت نمی‌کنند

شیرکوند در ادامه با اشاره به مشکلات تیم متین بیان داشت: متأسفانه مسئولان شهرستان ورامین از تیم متین صالحین ورامین حمایت نمی‌کنند، به‌طوری‌که امروز شورای اسلامی شهر ورامین که برای حمایت از نماینده والیبال ورامین قول های را داده به آن عمل نمی کند.

وی تأکید کرد: همت لازم در شورای اسلامی شهر ورامین برای حمایت از تیم متین وجود ندارد و عزم جدی و سخن واحدی برای پشتیبانی از سرمایه والیبال شهرستان دیده نمی شود.

برخی اتفاقات حول تیم متین ورامین سیاسی است

رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین با انتقاد از ورود سیاست به امر ورزش یادآور شد: برخی اتفاقات رخ داده حول تیم متین ورامین اهداف سیاسی را دنبال می کند که این امر مایه تأسف است.

شیرکوند با اشاره به عدم تحقق مطالبات بازیکنان تیم متین صالحین ورامین گفت: قردادهای فصل گذشته بازیکنان تیم متین پرداخت نشده و این بازیکنان تاکنون نیز با تمامی مشکلات تیم ساخته اند اما یک عده از بازیکنان مراحل قانونی را دستور کار قرار داده و حتی حکم جلب برخی از افراد را هم گرفته اند.

تیم پرطرفدار متین در حال از بین رفتن است

وی ادامه داد:متأسفانه نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه سکوت کرده و برای من جای تعجب دارد که همه مسئولان در حال تلاش هستند تا تیمی را برای شهر خود دست و پا کنند اما ما تیمی پرطرفدار و باریشه را با دست خود از بین می بریم.

رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین اضافه کرد: چه اتفاقی افتاده که هیچ کس اراده ای برای کمک به تیم متین صالحین ندارد و این امر نگرانی هواداران و مشتاقان والیبال را به همراه داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان ورامین برای حل مشکلات متین صالحین در بیت امام جمعه ورامین بیان داشت: در حضور امام جمعه ورامین، همه مسئولان قول دادند که به این تیم کمک کنند اما امروز این وعده ها عملیاتی نمی شود و کسی از تعهدات داده شده، سخن نمی گوید.

شهرداری ورامین به تعهد۱/۵ میلیارد تومانی خود برای کمک به متین عمل نکرده است

شیرکوند عنوان کرد: اگر مسئولان نمی خواهند به تیم متین صالحین ورامین کمک کنند، با صراحت و شجاعت بگویند تا ما هم تکلیف خود را بدانیم و از طریق خیرین اقدام به حمایت از این تیم بکنیم.

بازیکن تیم متین ورامین تأکید کرد: متأسفانه تا امروز جز سخن خلاف واقع از برخی مسئولان شهرستان ورامین چیزی عاید ما نشده و این به والیبال ورامین ضربه می زند.

وی با اشاره به تعهد شهرداری ورامین برای کمک به تیم متین ورامین متذکر شد: شهردار ورامین متعهد شد تا به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه، مبلغ ۱/۵ میلیارد تومان به تیم والیبال متین کمک کند اما امروز من باید با اعضای شورای شهر برای گرفتن کمک رایزنی کنم.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه به عنوان یک ورامینی برای ورزش شهرستان احساس مسئولیت می کنم، گفت: تابه حال حدود ۵۰۰ میلیون تومان به صورت شخصی به عنوان یک ورامینی برای تیم متین صالحین ورامین هزینه کرده ام.

وی بیان داشت: بیش از ۵۰ روز برای نوشتن لایحه کمک به تیم متین در شورای شهر گذشته اما هنوز لایحه در این خصوص تنظیم نشده است و باید به این نکته اذعان داشت که همتی برای کمک به تیم متین وجود ندارد.

شیرکوند با اشاره به این نکته که از مشکلات و دغدغه های مالی تیم متین صالحین ورامین خسته شده است، تأکید کرد: بازیکنان فصل گذشته متین ورامین دارای مشکلات عدیده هستند و عدم پرداخت مطالبات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

ادامه مطلب
1 دیدگاه

1 دیدگاه

  1. محمدرضا

    می 26, 2016 در 08:38

    واقعا تا کی باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند؟
    وقتی تعهد میدن اول فصل چرا وسطش میزنن زیرش که این بنده خدا بیاد به خاطر آبروی ورامین چک شخصیشو بده به بازیکنان و مسئولین که تعهد دادند عین خیالشون هم نباشه؟
    خدارو خوش میاد، مورد داشتیم تو همین ورامین که تیمی بوده فقط اسم ورامینو یدک میکشیده شب عید نزدیک یک میلیارد بدون مصوبه بهش کمک کردن اون وقت متین ورامین که هزاران هوادار حامیشن هیچی ؟

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.