با ما همراه باشید

اتاق خبر

المان۱۵خرداد در ورامین تغییرمی کند/استفاده ازهنر هنرمندان ورامینی

خبر استان: شهردار ورامین با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای استقرار المان شهدای ۱۵ خرداد در ورودی شهر ورامین گفت: المان ۱۵ خرداد با استفاده از ظرفیت هنرمندان ورامینی تغییر می کند.

علی حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ورامین با قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۴۲ شناخته می شود، اظهار داشت: ۱۵ خرداد جرقه نهضت اسلامی ملت ایران را زد و مردم ورامین نیز نقش مهمی را در این قیام تاریخی ایفا کردند.

شهردار ورامین افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ورامین یکی از وظائف و رسالت های مهم دستگاه ها و ارگان های مختلف است و شهرداری نیز خود را در این راستا مسئول می داند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری ورامین تلاش دارد تا به منظور تجلیل از مقام شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲، المان قیام تاریخی مردم ورامین در ورودی این شهرستان نصب کند.

شهردار ورامین اضافه کرد: برای نصب المان شهدای ۱۵ خرداد از ظرفیت هنرمندان بومی شهرستان ورامین کمک گرفته شد و هم اکنون یک طرح برای بررسی نهایی انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: طرح پیشنهادی برای المان ۱۵ خرداد ورامین، هم اکنون منتشر شده و همه شهروندان و هنرمندان می توانند برای تقویت این طرح، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

حیدریان تأکید کرد: شهرداری ورامین از طرح های جدیدی که هنرمندان تجسمی شهرستان در این زمینه آماده می کنند، استقبال خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.