با ما همراه باشید

اتاق خبر

تجلیل فرماندار پاکدشت از قهرمان موی تای جهان

خبر استان : فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری  شهرستان پاکدشت به همراه ریاست و جمعی از پرسنل اداره ورزش و جوانان با حضور در منزل مسعود عبدالمالکی ورزشکار پاکدشتی که به تازگی تنها مدال طلای  کاروان اعزامی رزمی کاروان ایران در المپیک ورزش های رزمی روسیه در رشته موی تای را کسب کرده بود از وی تجلیل کردند .

فرماندار پاکدشت در این آیین ورزشکاران و قهرمانان را از جمله الگوهای جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت: افتخارات و عناوین کسب شده توسط این قهرمانان تنها متعلق به خودشان نیست و به نوعی جزو افتخارات شهرستان محسوی میشود که این مساله بسیار ارزشمند است .

علی صادقی گفت:وجود جوانان برومندی چون عبدالمالکی با کوله باری از عناوین قهرمانی در شهرستان مایه خرسندی است و امیدواریم با حمایت مسئولین و تلاش وی این قهرمانی ها تداوم داشته باشد .

وی به نقش ارزنده ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت : مقوله ورزش چه در بعد قهرمانی و چه در بخش همگانی از مهم ترین مباحثی است که باید به آن توجه ویژه شود و با برنامه ریزی مدون در جهت ارتقای آن و افزایش تعداد قهرمانان در مسابقات درون مرزی و برون مرزی گام برداشته شود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.