با ما همراه باشید

اتاق خبر

شبکه های ماهواره ای به دنبال سست کردن اعتقادات ملت ایران است

خبر استان : امام جمعه ورامین با اشاره به سرمایه گذاری دشمن بر روی شبکه های ماهواره ای افزود:امروز دشمن به وسیله امواج ماهواره به درون برخی خانه ها نفوذ کرده و باید مراقب توطئه های دشمن باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به تلاش دشمن برای سست کردن اعتقادات و باورهای ملت ایران اظهار داشت: امروز دشمن تلاش دارد تا باورهای ملت ایران تغییر دهد.

امام جمعه ورامین با اشاره به سرمایه گذاری دشمن بر روی شبکه های ماهواره ای افزود:امروز دشمن به وسیله امواج ماهواره به درون برخی خانه های کشور نفوذ کرده و باید مراقب توطئه های دشمن در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان مکتب اسلام تلاش دارند تا با گسترش شبکه های ماهواره ای، جوانان و آینده سازان کشور را از راه راست خارج کرده و الگوها و باورهای غلط خود را جایگزین باورهای اسلامی ملت ایران کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبعث نبی مکرم اسلام(ص) بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) یک الگوی حقیقی بود و امروز همه ما باید ادامه دهنده سیره و روش آخرین فرستاده الهی باشیم.

امام جمعه ورامین تأکید کرد: اهل بیت عصمت و طهارت و بهره گیری از تعالیم حیات بخش آنان، تنها راه نجات بخش برای امت اسلامی است و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی همدلی امت اسلامی را در برهه حاضر بسیار مهم عنوان کرد و گفت:باید کشورهای اسلامی به صورت یکدل و یکپارچه  از حق دفاع و در مسیر الهی حرکت کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.