با ما همراه باشید

اتاق خبر

وداع زود هنگام مدافع قهرماني با ليگ برتر واليبال / متين در انتظار آسيا

خبر استان : متين ورامين با قبول شكست در بازي رفت و برگشت مرحله پلي آف مقابل شهرداري تبريز با ليگ برتر واليبال وداع كرد .

دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، جام زنده‌یاد حسین معدنی ‌با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم والیبال شهرداری تبریز میزبان تیم متین ورامین بود.

شهرداری که هفته گذشته در بازی رفت موفق شده بودند با نتیجه 3 بر یک بر میزبان خود غلبه کنند برای تکرار این پیروزی در تبریز به میدان آمده بودند که موفق شدند با همان نتیجه 3 بر یک بر متین ورامین غلبه کرده و پس از سال‌ها طعم حضور در بین 4 تیم برتر لیگ برتر والیبال را بچشند.

شاگردان عادل بناکار که در ست اول با ارائه یک بازی زیبا موفق شده بودند مدافع عنوان قهرمانی را غافلگیر و با نتیجه 25 بر 23 شکست دهد، در ست دوم با روحیه‌ حاصل از این برد موفق شدند این بار با نتیجه‌ ایده آل 25 بر 15 بر حریف خود غلبه کنند.

در ست سوم متین ورامین که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام قوا وارد زمین شد و با ارائه‌ی بازی بهتر نسبت به شهرداری تبریز این ست را با نتیجه 25 بر 22 به نفع خود به اتمام برساند تا همچنان امیدهای خود را برای برد در این دیدار حفظ کند.

ست سوم محل درخشش شاگردان بناکار بود؛ شهرداری تبریز که دوست نداشت بازی به ست پنجم کشیده شود در ست چهارم با انجام یک بازی تماشایی موفق شد متین ورامین را با نتیجه 25 بر 17 شکست دهد.

شهرداری تبریز با این برد موفق شد خود را به جمع 4 تیم برتر لیگ برتر والیبال رسانده و شانس خود را برای به روی سکو رفتن در لیگ برتر والیبال دوچندان کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.