با ما همراه باشید

اتاق خبر

سامانه پاسخگویی به شکایات روی سایت رسمی شهرداری پاکدشت

خبر استان : شهردار پاکدشت گفت : سامانه پاسخگویی به شکایات روی سایت رسمی شهرداری پاکدشت فعال  شده است تا شهروندان به طور مستقیم با شهردار در ارتباط باشند .

مهندس داریوش پازوکی افزود : این سامانه به صورت آنلاین و لینک قابل دسترس در صفحه اصلی وب سایت رسمی شهرداری قرار گرفته است و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری پاکدشت و ورود به این سامانه  پیشنهادات و نظرات و انتقادات وشکایات خود را  ثبت کنند.

وي تصريح كرد : شهروندان با درج شماره تلفن همراه خود در این سامانه بلافاصله کد رهگیری و رمز عبور برای پیگیری مشکل خود از طریق این دريافت مي كنند.

مهنندس پازوكي با اشاره به نقش تاپير گذار نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریت شهری از صاحبنظران و نخبگان خواست با مراجعه به سایت شهرداری پاکدشت به آدرس www.pakdashtcity.org خادمان خود را در مدیریت شهری یاری رسانند.

ادامه مطلب
1 دیدگاه

1 دیدگاه

  1. amil

    جولای 1, 2016 در 11:32

    سلام ،خسته نباشید دوستان زحمت کش شهرداری خواهش میکنم به داد من برسید من یک دکه دارم در بلوار امام رضا(ع) جلوی بانک تجارت زیر پل هوایی. همیشه صبح تا شب این میوه فروش ها جلویه دکه یا قبل از دکه من بساط میکنن نمیزارند کاسبی بکنم خواهش میکنم رسیدگی کنید من ماهیانه به شهرداری دارم اجاره میدم ولی این میوه فروشی اجازه فروش را نمی دهند

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.