با ما همراه باشید

اتاق خبر

اکبر سلطانیان به عنوان سرپرست جدید آبفای شهرستان پیشوا معرفی شد

خبر استان : طی صدور حکمی ازسوی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب جنوب شرقی استان تهران سرپرست جدید آبفای شهرستان پیشوا معرفی شد.

در جلسه تودیع و معارفه سرپرست آبفای شهرستان پیشوا با حکم مهندس علیرضا کارگری، اکبر سلطانیان به عنوان سرپرست جدید آبفای شهرستان پیشوا منصوب شد.

در این جلسه از خدمات و عملکرد مدیرسابق آبفای این شهرستان مرتضی علیکایی تقدیربعمل آمد.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی در این نشست بابیان این مطلب که شهرستان پیشوا از جایگاه معنوی و طلایعه داران قیام پانزده خرداد هستند خدمات‌رسانی بهینه و ارتقا آن وظیفه ماست ،افزود: مطابق برنامه‌ریزی و اقدامات انجام‌شده و مشارکت خوب مردم پروژه‌های آب‌رسانی و به‌ ویژه طرح‌های فاضلاب در شهرستان پیشوا از روند اجرایی و پیشرفت مثبت و مطلوبی برخوردار است و فاز اول آن در سال ٩٥ تکمیل می‌شود.

مهندس علیرضا کارگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت این طرح در ارتقا سلامت و توسعه پایدار در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح فاضلاب در شهرستان پیشوا ضمن این‌که ازآلودگی‌های زیست‌محیطی جلوگیری می‌کند با استفاده مجدد از پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در بخش کشاورزی و صنعتی همچنین در تعادل بخشی حوزه آبی منطقه نقش بسزایی دارد.

مهندس کارگری با اشاره به مقوله مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب،تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی منطقه و استمرار پدیده خشک‌سالی،مدیریت مصرف آب از حساسیت خاصی برخوردار است و یکی از کارهایی که در این راستا در شهرستان پیشوا در سال جاری انجام می‌شود تکمیل طرح پهنه‌بندی شبکه توزیع و بهبود وضعیت هیدرولیکی و مدیریت فشار آب می‌باشد.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی در پایان به همراه برخی از معاونین و مدیران شرکت و سرپرست جدید آبفای شهرستان پیشوا از پروژه‌های اجرایی و طرح‌های فاضلاب بازدید و در خصوص تسریع در نصب انشعابات فاضلاب با توجه به پیشرفت مناسب تصفیه‌خانه تأکید کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.