با ما همراه باشید

اتاق خبر

متین ورامین به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال می‌رسد

خبر استان : سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنان تیم متین ورامین داریم، این تیم امسال به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور می‌رسد .

وی با اشاره به شکست تیم متین ورامین در دیدار خانگی خود طی نخستین دیدار مرحله پلی‌آف مقابل شهرداری تبریز گفت: معتقدم سخت‌ترین بازی مرحله پلی‌آف را بین دو تیم متین ورامین و شهرداری تبریز شاهد بودیم، زیرا دو تیم از لحاظ توانمندی بسیار به هم نزدیک بودند.

عطایی ادامه داد: فکر می‌کنم نماینده تبریز در این دیدار فراتر از حد انتظار والیبال را در زمین به اجرا درآورد و ما نیز غافلگیر شرایط بازی آنها شدیم، هرچند اشتباهاتی را مرتکب شدیم که خودمان عامل اصلی ایجاد آنها بودیم، ولی مطمئنا با توجه به شناختی که از بازیکنانم خود و حریف دارم، کار را به بازی سوم می‌کشانیم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین با اشاره به اینکه تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال با انجام بازی سوم بین متین و شهرداری در ورامین مشخص می‌شود، افزود: شرایط را در دیدار گذشته برای خودمان بسیار سخت کردیم، ولی این مهم سبب نمی‌شود که عملکرد خودمان را تغییر دهیم، زیرا به توانمندی بازیکنانم آگاه هستیم و بر اساس آن گام برداشته و روند رو به جلوی خودمان را طراحی می‌کنیم تا به اهداف والای خود برسیم.

عطایی در مورد پیش‌بینی حضور متین ورامین در مراحل پس از پلی‌آف در لیگ برتر والیبال گفت: امسال مطمئنا به نیمه‌نهایی لیگ برتر می‌رسیم و کار را در آن مرحله دنبال می‌کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.