با ما همراه باشید

اتاق خبر

مراسم معنوی اعتکاف در ۳۲ مسجد شهرستان پاکدشت برگزار می شود

خبر استان : رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت برنامه معنوی اعتکاف گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۳۲ مسجد شهرستان پاکدشت برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین اردستانی با اشاره به در پیش بودن ایام البیض اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف از جمله برنامه هایی است که همواره مورد توجه و استقبال مردم بویژه جوانان قرار می گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت افزود: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف از جمله ویژگی های این مراسم بوده که نشان دهنده عمق باور دینی آینده سازان کشور است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان پاکدشت ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف در ۳۲ مسجد شهرستان پاکدشت برگزار می شود.

اردستانی متذکر شد: ثبت نام از داوطلبان و علاقه مندان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد تعیین شده، آغاز گردیده است و طی روزهای آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: به منظور دسترسی مطلوب تر معتکفین، تلاش شده تا مساجد مختلف در  مناطق گوناگون شهرستان پاکدشت برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت گفت: قطعا امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم بویژه جوانان در مراسم معنوی اعتکاف خواهیم بود و باید از این فرصت به خوبی بهره برد. / مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.