با ما همراه باشید

اتاق خبر

خیز متین ورامین برای رسیدن به صدر جدول

خبر استان :  تیم متین ورامین در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به مصاف وزارت دفاع رفته و تلاش دارد که ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، خیز بلندی در رسیدن به صدر جدول بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز پنجشنبه به پایان می رسد که تیمهای مدعی کسب عنوان قهرمانی تلاش دارند تا با قرار گرفتن در رتبه نخست گروه خود، با قرعه آسان تری در مرحله play off روبرو شوند.

در یکی از دیدارهای حساس و مهم این هفته تیم متین ورامین با هدایت بهروز عطائی به مصاف وزارت دفاع با مربیگری فرهاد نفرزاده می رود و مدافع عنوان قهرمانی تلاش دارد تا ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، خیز بلندی در رسیدن به صدر جدول بردارد.

در دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیم متین ورامین در عین ناباوری و در مقابل چشم هزاران هوادار خود نتیجه را به شاگردان با انگیزه و جوان نفرزاده واگذار کرد تا سه امتیاز حساس و سرنوشت ساز دور رفت را از دست بدهد.

عملکرد فوق العاده متین ورامین در دور برگشت لیگ برتر

تیم وزارت دفاع که در دور رفت لیگ برتر عملکرد خارق العاده ای را به نمایش گذاشت و بسیاری از کارشناسان را متعجب کرد، در دور برگشت لیگ نتوانسته بازیهای قابل قبولی را ارائه دهد به طوری که در دو بازی گذشته خود مقابل تیمهای سایپا البرز و نوین کشاورز شکست خورده است.

در نقطه مقابل تیم متین ورامین که در دور رفت لیگ، دو شکست در مقابل تیمهای شهرداری ارومیه و وزارت دفاع را پذیرا شد، در دور برگشت تمامی حریفان را با اقتدار شکست داده و هم اکنون توانسته به یک قدمی شهرداری در صدر جدول برسد و این موضوع هواداران ورامینی را برای تکرار موفقیتهای سال گذشته متین امیدوار ساخته است.

مهدی بازارگرد، آرش کشاورزی، محمدطاهر وادی، حمزه زرینی و امیر غفور از مهره های کلیدی متین محسوب می شوند که بهروز عطائی حساب ویژه ای را بر روی آنان باز کرده است

متین ورامین به دنبال انتقام از وزارت دفاع است

لیبروی تیم متین ورامین در خصوص بازی متین ورامین در برابر صنایع دفاع اظهار داشت: بازی با صنایع دفاع برای کسب کسب جایگاه اول در گروه بسیار اهمیت دارد و به دلیل مصدومیت بازیکنان در دور رفت در برابر صنایع دفاع بازی را واگذار کردیم که بازیکنان متین در بازی بعدی به دنبال انتقام از صنایع دفاع خواهند بود.

 احسن الله شیرکوند افزود: چند تن از بازیکنان کلیدی متین در نیم فصل دوم به جمع این تیم اضافه شدند و در نیم فصل اول هیچ روزی بدون مصدوم تمرین نکردیم و در حال حاضر نیز امیرغفور مصدوم است.

وی گفت: با پایان مصدومیت بازکنان مصدوم مانند امیر غفور شاهد تغییر در نحوه بازی و حتی تمرینات متین خواهیم بود که تماشاگران ورامینی شاهد ارائه بازی های با کیفیت تر از متین خواهید بود.

شیرکوند در خصوص وضعیت حمزه زرینی گفت: دوران نقاهت مصدومیت زرینی تمام شده اما وی برای برگشت به تمرینات و کارهای دسته جمعی احتیاج به زمان دارد و طی روزهای گذشته نقش وی در در تمرینات و بازیها پر رنگتر شده است.

گفتنی است مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و آلومینیوم بندرعباس مسابقه می دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.