با ما همراه باشید

پاکدشت

تجلیل از خانواده معظم شهدا توسط جوانان جمعیت هلال احمر پاکدشت

خبر استان : جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت همزمان با ولادت با سعادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور در بیت شهدای والامقام این شهرستان از مادران شهدا تجلیل کردند.

جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت ظهر امروز و همزمان با ولادت با سعادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در بیت شهدای والامقام این شهرستان از مادران شهدا تجلیل کردند.

این آیین معنوی که همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور ابراهیم تاجیک نوری رئیس هلال احمر شهرستان پاکدشت و با همراهی کارکنان و اعضای جوانان در بیت معظم شهیدان محسن عامری و عباس پازوکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود ضمن تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

ابراهیم تاجیک نوری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت طی سخنانی در این آیین معنوی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مقام شهدا را نزد پروردگار بسیار والا و ارزشمند دانست و اظهار داشت: شهیدان با عزمی محکم دینی و معرفتی جهت دفاع از حریم اسلام، ولایت و حفاظت از مرزهای میهن اسلامی با اندیشه و به صورت آگاهانه و داوطلبانه و با شوق و علاقه فراوان در این مناطق قدم بر می‌داشتند و این عزیزان جایگاه ویژه‌ای در آخرت نزد پروردگار دارند.

وی شهدا را الگوی اقتدار و استقامت در برابر ظلم و ستم عنوان کرد و گفت: شهیدان با نثار خون خود، امنیت را برای کشور ما به ارمغان آوردند و وظیفه همه ما پاسداری از خون این شهیدان سرافراز است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت افزود: صبر و تحمل پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا ستودنی است اگرچه تحمل این رنج و مصیبت مشکل است.

تاجیک نوری در ادامه هدف از این دیدارها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار، رشادت، الگوپذیری جوانان و تجلیل از مقام والای خانواده‌ی شهدا برشمرد.

به گزارش فارس، در ادامه این دیدارها مادر، برادر و خواهر شهیدان محسن عامری و حاج عباس پازوکی خاطراتی از شهید معظم خود بیان کردند و در پایان ضمن تجلیل و احترام به مقام شامخ شهدا، هدایایی تقدیم شد.

 

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.