با ما همراه باشید

اتاق خبر

هفته نیکوکاری آیین افتخارآمیزی برای ایرانیان است

خبر استان : فرماندار شهرستان قرچک گفت: هفته نیکوکاری آیین افتخارآمیزی برای ایرانیان است چرا که مردم در راستای عمل به سفارش بزرگان برای کمک به همنوعان گام های شایسته ای بر می دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در مراسم جشن نیکوکاری که در مدرسه حضرت زینب(س) با حضور مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش، محمد فتح آبادی مدیر کمیته امداد امام(ره) و دانش آموزان قرچک برگزار شد، افزود: در آیات قرآن کریم و روایات پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در خصوص انفاق و کمک به یکدیگر مطالب متعددی بیان شده و رسم ایرانی ها نیز این است که نگذارند همنوعان در سختی باشند و با مشکلات دست و پنجه نرم کنند از این روز هر ساله جشنی با عنوان نیکوکاری در کشور برگزار می شود.

وی گفت: تدبیری که برای نامگذاری این روز صورت گرفته و همت مردم ایران برای عمل به سفارش بزرگان جای افتخار است.

این مسئول بیان کرد: ملت ایران روز 22 بهمن پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند که همواره از آرمانهای امام راحل و شهدا دفاع خواهند کرد و همچنین در 7 اسفندماه با صلابت حضور پای صندوقهای رأی، مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: توجه مردم به اصل نظام و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری، باور مردم به متبلور بودن مردم سالاری دینی در کشور و روحیه امید و شادابی که دولتمردان و در رأس آنها شخص رئیس جمهور با اقدامات خوبی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … در مردم دمیدند، سه مؤلفه اساسی بود که در حضور پرشور مردم نقش اساسی ایفا کرد.

مرسلپور اشاره کرد: به هر حال انتخابات تمام شد و نمایندگان ملت مشخص شدند و همه گروهها و اقشار مکلفند به انتخاب مردم احترام بگذارند.

فرماندار قرچک گفت: ملت ما در تمام صحنه ها پیروز بوده است و در هفته نیکوکاری نیز حماسه ای دیگر می آفریند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.