با ما همراه باشید

اتاق خبر

مجلس دهم مجلس ضد آمریکایی خواهد ماند

خبراستان: قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: آنهایی که در دل خود قند آب کرده‌اند که دیگر جهت ‌گیری‌های مجلس عوض شده است، اشتباه می‌کنند، زیرا مجلس ضدآمریکایی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم ختم مرحوم فرج‌الله سلحشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پیش بینی شما از جهت‌گیری‌های سیاسی مجلس دهم چه خواهد بود؟ اظهارکرد: جهت‌گیری‌های سیاسی مجلس دهم نسبت به مجلس نهم خیلی تغییر نمی کند، اما هر دوره ای در مجلس ترکیب نمایندگان عوض می شود، اما مجلس همان مجلس ضدآمریکایی است.

وی افزود: آنهایی که در دل خود قند آب کردند که دیگر جهت‌گیری‌های مجلس عوض شده است، اشتباه می کنند. مجلس دهم حزب‌اللهی، متدین و متناسب با آرمان‌ها، اندیشه های امام(ره) و رهبری کار خود را پیش می برد.

حجت‌الاسلام تقوی تاکید کرد: مجلس با فضای عمومی جامعه که یک روحیه ضد استکباری دارد، همراه خواهد بود و نمی تواند غیر از آن عمل کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پذیرش نتیجه انتخابات توسط اصولگراها در تهران چه پیامی برای اصلاح طلبان دارد، گفت: اصولگرایان به آنچه گفته اند معتقدند و در عمل هم آن را نشان اده اند ما مثل برخی از آقایان نیستیم که آراء مردم را قبول نداشتند و بحث تقلب را مطرح کردند و فتنه به وجود آوردند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: در همه نظام های مردم‌سالار، گردش نخبگانی وجود دارد و یکی از امتیازات جامعه است، اما آنچه فعلا اهمیت دارد، حفظ و تاکید بر ارزش‌ها است.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.