با ما همراه باشید

اتاق خبر

غربی‌ها به آل سعود درباره حمله احتمالی ایران هشدار دادند

خبراستان: پایگاه اینترنتی الخلیج الجدید با اشاره به ناپختگی نیروهای ارتش عربستان، نوشت کشورهای غربی این کشور را از تبعات دخالت نظامی در سوریه بر حذر داشتند.

به نقل از ئایگاه اینترنتی الخلیج الجدید در گزارشی نوشت: کشورهای غربی در خصوص حمله احتمالی و سریع ایران و عراق، به عربستان هشدار دادند.

بر اساس این گزارش، دولت های غربی به خصوص فرانسه و انگلیس با توضیح درباره پیامد‌های جبران‌ناپذیر مداخله نظامی در سوریه، از عربستان خواستند صبر پیشه کند.
عربستان یارای مقابله در برابر حملات احتمالی ایران و عراق را ندارد؛ چرا که به گفته وزیر دفاع این کشور، بیشتر سربازان عربستان جوانان بی تجربه ای هستند که فقط برای مبارزه با شیعیان این کشور آموزش دیده اند.
مقامات غربی پیش بینی می کنند در صورت حمله عربستان به سوریه، احتمال جنگ سوم نیز وجود دارد. رژیم آل سعود علاوه بر یمن و سوریه باید با ایران و عراق که در صورت وقوع جنگ از حمایت روسیه برخوردارند، مواجه شود.
عربستان به تازگی مانورهای نظامی بسیاری را برگزار کرده‌است. هدف آل سعود از این مانورها نشان دادن اقتدار این رژیم و توانایی حمله به سوریه است. این در حالی است که مقامات کرملین، به ریاض در خصوص پیامد‌های حمله به سوریه هشدار دادند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.