با ما همراه باشید

اتاق خبر

همایش ” دانشجو ، فرهنگ و فناوری” در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد

خبر استان  : در آستانه 16 آذر  ، همایش ” دانشجو ، فرهنگ و فناوری” در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزارشد .

در این همایش که صبح پنجشنبه مورخ 13 آذر ماه با حضور معاونت جذب هیئت علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ، دکترنقوی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روزدانشجو برگزار گردید ، از دانشجویان برتر دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تقدیر به عمل آمد .

در این مراسم ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا این عزیزان با امکانات بیشتر و توان مضاعف بتوانند در ادامه مسیر کسب علم گام بردارند .

محسن ممیزی با اشاره به به توانمندی‌های علمی و پژوهشی این مرکز گفت : نخبگان علمی و مخترعین این دانشگاه تاکنون موفق به ثبت بیش از 50 طرح علمی شده اند .

وی حمایت ویژه از فعالیت های پژوهشی را از برنامه های دانشگاه دانست و ابراز امیدوراری کرد : با توجه به اقدامات صورت گرفته در آینده ای نزدیک این مجموعه به یک قطب تاثیر گذار علمی در منطقه تبدیل خواهد شد .

جعفر اردستانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین نیز در این همایش گفت : دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در حال حاضر 1500 دانشجو دارد و امید داریم در سال تحصیلی آینده با اضافه شدن رشته های جدیدتحصیلی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد شاهد افزایش این آمار و تنوع رشته ها باشیم .

عضو هیئت امنای دانشگاه شهرداری با اشاره به ایام 13آبان و 16آذر ، وجه مشترک این مناسبتها را شهادت فعالان عرصه علم و دانش دانست و افزود : دانشجویان لازم است علاوه بر فعالیت های علمی توجه ویژه ای به ارزشهای دینی داشته باشند تا دانش آموختگانی با ایمان و پیرو خط امام و شهدا وارد بازار کار شوند .

معاونت جذب هیئت علمی وزارت علوم در ادامه این همایش ، دانشجو ، فرهنگ و فناوری را مبدأ تمام تحولات علمی دانست و تصریح کرد : 16آذرسال1332 منجر به جنبش مهمی گردید که مبدأ آن دانشگاه بود ، به همین دلیل جایگاه دانشگاه ، جایگاهی عظیم و بزرگ است ، بخصوص دانشگاه جامع علمی کاربردی که در حال حاضر نقش مهمی در پرورش نیروهای متخصص دارد .

محسن ضرغامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهمیت فرهنگ ، افزود : کاردانشگاه کارفرهنگی است و همه آنچه که در این مسیر اتفاق می افتد را می توان به کارفرهنگی ارتباط داد در نتیجه باید عنایت ویژه ای به این مهم در مراکز علمی و آموزشی داشت .

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دانشجویان برتر و پژوهشگران این مرکز تجلیل به عمل آمد .

IMG_8897 IMG_8881 IMG_8888 IMG_8926 IMG_8934 IMG_8956 IMG_8988 IMG_9001

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.