با ما همراه باشید

اتاق خبر

برپایی شایسته مراسم‌های گرامیداشت دهه فجر در دانشگاه‌های ورامین

خبراستان: مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین از برگزاری بیش از 20 برنامه برای دهه فجر امسال در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: این مراسم‌ها با حمایت‌های امام جمعه و همکاری بسیج ادارات به‌طور شایسته برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

از جنوب استان تهران، سید احمد احمدی ظهر امروز و همزمان با هفدهم بهمن و ششمین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» نامگذاری شده است، در دیدار نمایندگان دانشجویان محجبه، مزین به حجاب برتر با آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین اظهار داشت: به‌حمدالله در دهه فجر برنامه‌های خوبی در حوزه دانشجویی در دانشگاه‌های ورامین برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی از برگزاری بیش از 20 برنامه برای دهه فجر امسال در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: با حمایت‌های امام جمعه و همکاری بسیج ادارات برنامه‌های موفقی اجرا شده است.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در بخش پایانی سخنان خود برپایی نشست‌های روشنگری، مسابقه عکاسی، مقاله، یادداشت و … را از جمله برنامه‌‌های کمیته دانشجویی در دهه فجر امسال برشمرد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.