با ما همراه باشید

تریبون آزاد

شهر یک طرفه ورامین تغییر مسیر می دهد

خبر استان : شهر ورامین از جمله شهرهایی به شمار می رود که به دلیل کم عرض بودن خیابان های مرکز شهر ، دارای آمار بالایی از خیابان های یک طرفه است .

در همین راستا تغيير مسير معابر به منظور سهولت در تردد شهروندان و مسافران یکی از مباحث مطرح در حوزه حمل و نقل وترافیک شهری ورامین بوده است .

مدیریت شهری جدید  ورامین نیز پس از کارشناسی های صورت گرفته تصمیم به تغییر مسیر برخی از خیابان های این شهر گرفته است که  از 25 مهرماه اجرایی می شود .


معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري ورامين در این رابطه  گفت: يك طرفه كردن خيابان‌ها و همچنين تغيير مسير معابر به منظور سهولت در تردد و سرعت در سرويس‌دهي ناوگان حمل و نقل عمومي يكي از ابزار مديريت ترافيك شهري به شمار مي‌آيد.


حسين دهقان افزود : حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري با هماهنگي راهور شرق استان و شهرستان جهت روان‌سازي ترافيك و با هدف آسايش و آرامش بيشتر شهروندان بررسي و كارشناسي تغيير مسير و يا يك طرفه كردن برخي از معابر در دستور كار كميسيون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قرار گرفت كه اين مهم به شوراي ترافيك شهرستان پيشنهاد گرديد.


وي ادامه داد : پس از جلسات متعدد و باستناد مصوبه شماره 7694/1/ د مورخ 20/7/93 مقرر گرديد كه خيابان‌هاي شهيد چمران از شمال به جنوب و 22 بهمن از جنوب به شمال يك طرفه گردد كه اين طرح ا همكاري راهور شهرستان اجرا شد.
وي تصريح كرد: همچنين خيابان‌هاي مهديه از جنوب به شمال و شهيد مصطفي خميني از شمال به جنوب از بيست و پنجم مهرماه با هماهنگي و همكاري  رئيس پليس راهور شهرستان ورامين يك طرفه مي‌گردد.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.