با ما همراه باشید

اتاق خبر

آتش نشانی شهرداری ورامین به سطح سازمان ارتقاء یافت

خبر استان : شهردار ورامین از ارتقاء واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین به سطح سازمان خبر داد.

مهندس علی حیدریان افزود: با عنایت به انجام تعداد بالای عملیاتهای امداد و نجات و اطفاء حریق در چند سال اخیر توسط کارکنان سختکوش آتش نشانی و لزوم تقویت این واحد با پیگیری های لازم، واحدآتش نشانی شهرداری ورامین به سطح سازمان ارتقاء یافت.

وی ادامه داد : اخیرا خرید و تکمیل تجهیزات مورد نیاز ایستگاهها و بازسازی ساختمان اداری و عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان محترم در دستور مسئولین این سازمان قرار گرفت و با ابلاغ حکم سازمان شدن آتش نشانی شهرداری، زمینه خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان گرامی فراهم شده است.

آتش نشانی ورامین

مرد شماره یک شهرداری ورامین خاطر نشان کرد : زحمات آتش‌نشانان و تلاش‌های آنان بر کسی پوشیده نیست و کارکنان سازمان آتش نشانی با در دست گرفتن جان خود به مبارزه با خطرات و بلایا رفته و چه بسا در این راه دچار آسیب دیدگی های جدی جسمی و روحی نیز شده و تمام این سختی ها و دشواری ها را به خاطر آسایش شهروندان گرامی به جان می خرند.

مهندس حیدریان با تأکید بر لزوم آموزش نکات ایمنی در بین شهروندان افزود: تاکنون با هماهنگی و همکاری های لازم با ارگانهایی از جمله هلال احمر، آموزش و پرورش، آموزش هایی در جهت آشنایی شهروندان با اصول اولیه ایمنی و اطفاء حریق ارائه شده است.

پارسا آتش نشانی ورامین

حیدریان ضمن تشکر از زحمات محمدخانی سرپرست قبلی و همچنین سرپرست جدید این سازمان افزود : با پیگیری های محسن پارسا سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین، عملیات امداد و نجات در چاه به صورت روزانه و با حضور تمام پرسنل ایستگاهها در محوطه آتش نشانی مرکز صورت می گیرد و این اقدام باعث آمادگی بیشتر پرسنل این سازمان شده است .

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.