با ما همراه باشید

اتاق خبر

چهارمین پیروزی شهرداری ورامین مقابل گیتی پسند اصفهان رقم خورد

خبراستان :تیم تکواندوی شهرداری ورامین در دیداری معوقه از هفته سوم لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور، توانست تیم گیتی پسند اصفهان را شکست دهد.

دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور شامگاه پنج شنبه، میان تیم های شهرداری ورامین و گیتی پسند اصفهان برگزار شد.

تیم شهرداری ورامین یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی این فصل، از مجموع سه دیدار برگزار کرده، به سه پیروزی با ارزش رسیده بود و تلاش داشت تا با برتری مقابل نماینده تکواندوی استان اصفهان به روند پیروزی های خود ادامه دهد.

حضور بازیکنان ملی پوش و مطرح در تیم شهرداری ورامین، در کنار هدایت سرمربی جوان و خوش فکری نظیر پیام خانلرخانی، شهرداری ورامین را به مدعی اصلی عنوان قهرمانی تبدیل کرده است.

در نقطه مقابل، تیم گیتی پسند اصفهان در این فصل از رقایت های لیگ برتر، نتوانسته نمایش خوبی را از خود نشان دهد و در دیدارهای هفته پنجم و ششم مقابل تیم یاسین پیشرو قم به تساوی رسید و مقابل پاس قوامین نیز شکست را پذیرا شد.

نماینده تکواندوی اصفهان تلاش داشت تا با برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تکواندو، ارزش های خود را به رخ حریفان بکشد.

در این دیدار معوقه، این تجربه بازیکنان شهرداری ورامین بود که به کمک این تیم آمد و مدافع عنوان قهرمانی توانست با ارائه بازی های جذاب و دیدنی به یک پیروزی باارزش دیگر، دست پیدا کند.

در این دیدار مهیج، شاگردان پیام خانلرخانی توانستند با نتیجه پنج بر سه به پیروزی رسیده و سه امتیاز شیرین دیگر را به اندوخته های خود اضافه کنند.

منبع :خبرگزاری مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.