با ما همراه باشید

اتاق خبر

ستاد انتخابات شهرستان ورامین افتتاح شد

خبر استان : در این مراسم که روز شنبه با حضور فرمانداران ورامین، پیشوا و قرچک برگزار شد، ستاد انتخابات ورامین به عنوان حوزه اصلی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: همه افراد وظیفه دارند تا با تمکین از قانون و رعایت اصل بی طرفی، زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه را فراهم کنند چرا که این مهم، هم وظیفه ای شرعی و هم تکلیفی قانونی است.
سیدشهاب الدین چاوشی گفت: همه افراد وظیفه دارند تا با امانت داری، به رأی مردم به عنوان حق الناس تن دهند.
وی اظهار کرد: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات برای کسب فضیلت گرد هم جمع شده اند، این که فردی متعهد به مجلس راه پیدا کند مهم است ولی این حق مسلم مردم است که فردی را که صلاح می دانند انتخاب و راهی مجلس کنند.
معاون استاندار تهران تأکید کرد: در تمامی مراحل برگزاری انتخابات باید انصالف و عدالت رعایت شود و همه باید زمینه حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی را فراهم کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: استقرار ستاد انتخابات ورامین در یک ساختمان برای نخستین بار در این حوزه انتخابیه صورت گرفته و این امر به شفافیت برگزاری انتخابات و افزایش اعتماد مردم ، کمک شایانی خواهد کرد.
فرامرز تاجیک گفت: در ساختمان ستاد انتخابات ورامین علاوه بر کمیته های ستاد ، هیأت های نظارت، اجرایی و بازرسی نیز مستقر خواهند شد که این امر به تسریع فعالیت های ستاد کمک کرده و باعث می شود که روند اجرای انتخابات از انسجام بیشتری برخوردار شود.
وی افزود: حوزه انتخابیه ورامین در انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل سه فرمانداری ورامین، قرچک و پیشوا است که فرمانداری ورامین حوزه اصلی و فرمانداری های قرچک و پیشوا حوزه های فرعی محسوب می شوند.
تاجیک گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش می باشد و یقینا حضور با شکوه مردم در این عرصه ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را ارتقاء خواهد داد.
شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

منبع : ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.