۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » پاکدشت
  • شناسه : 6078
  • 30 نوامبر 2015 - 21:56
  • 42 بازدید
  • ارسال توسط :
20هکتار از اراضی کشاورزی پاکدشت آزاد شد

20هکتار از اراضی کشاورزی پاکدشت آزاد شد

خبر استان : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت گفت: با تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز، 20 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد شد. محمد شهبازی گفت: این ساخت و سازهای غیر مجاز در بیش از 20 هکتار از بهترین اراضی کشاروزی روستای جمال آباد پاکدشت صورت گرفته بود که با دستور قضایی این […]

خبر استان : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت گفت: با تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز، 20 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

محمد شهبازی گفت: این ساخت و سازهای غیر مجاز در بیش از 20 هکتار از بهترین اراضی کشاروزی روستای جمال آباد پاکدشت صورت گرفته بود که با دستور قضایی این ساخت و سازها تخریب شد.
وی افزود: این ساخت و سازها که در قالب 21 باغ ویلا صورت گرفته بود به استناد تبصره یک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی و با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضایی تخریب شد.
شهبازی افزود: متأسفانه عده ای از افراد سودجو با نداشتن شناخت از بافت شهرستان، به محصور کردن غیر قانونی اراضی کشاورزی آن را با قیمت گزاف به فروش می رسانند.
وی تأکید کرد: هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد و ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب خواهند شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*