با ما همراه باشید

اتاق خبر

دومین چراغ راهنمايی ورامین راه‌اندازی شد

خبر  استان : معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري ورامين گفت: به همت شهرداري دومين چراغ راهنمايي زمان‌دار در شهر ورامين نصب گرديد.

حسين دهقان در حاشيه راه‌اندازي اين پروژه گفت: چراغ راهنمايي از آشناترين و مهمترين وسايل كنترل و تنظيم عبور و مرور وسايل نقليه و افزايش ايمني در تقاطع‌ها و با هدف آسايش و رفاه حال شهروندان مي‌باشد.
وي افزود: يكي از مسائلي كه در كميسيون حمل و نقل و ترافيك شهرداري با حضور سرهنگ همياني رئيس پليس راهور شرق استان تهران، سرهنگ محمدي راهور شهرستان ورامين و ديگر اعضاء تشكيل مي‌گردد بررسي كارشناسي تقاطع‌هاي سطح شهر و افزايش ايمني و كاهش تصادف‌ها در تقاطع‌ها مي‌باشد.
دهقان ادامه داد: در همين راستا و براساس مصوبات كميسيون موصوف اولين چراغ راهنمايي دو زمانه در تقاطع بلوار معلم و خيابان دولت و دومين آن در تقاطع ميدان وليعصر (عج) و كمربندي شمالي شهر نصب و راه‌اندازي مي‌گردد.
این مقام مسئول در پايان گفت: همچنين با برنامه‌ريزي و كار مطالعاتي و كارشناسي شده و در راستاي خدمت‌رساني و مديريت جهادي در آينده نزديك پلي از تقاطع‌هاي پر تردد و داراي بار ترافيك سنگين در جهت تسهيل عبور و مرور وسايل نقليه و عابرين پياده مجهز به چراغ راهنمايي زمان‌دار و علائم هشدار دهنده مي‌گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.