۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اتاق خبر » خبر ویژه » قرچک
  • شناسه : 4894
  • 01 نوامبر 2015 - 17:40
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
«منصوری قرچک» صدرنشین لیگ برتر را مغلوب کرد

«منصوری قرچک» صدرنشین لیگ برتر را مغلوب کرد

خبر استان : تیم شهید منصوری قرچک در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور توانست تأسیسات دریایی تهران را مغلوب کند. هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های شهید منصوری قرچک و تأسیسات دریایی تهران […]

خبر استان : تیم شهید منصوری قرچک در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور توانست تأسیسات دریایی تهران را مغلوب کند.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های شهید منصوری قرچک و تأسیسات دریایی تهران در سالن شهدای هفتم تیر به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم شهید منصوری قرچک در حالی میزبان تیم تأسیسات دریاییی تهران بود که حضور این تیم در میانه های جدول رده بندی، هرگز نمی توانست هواداران متعصب و علاقه مند قرچکی که در فصول گذشته تیم خود را به عنوان یک مدعی می دیدند، راضی کند.

شاگردان داورزنی تلاش داشتند تا با تکیه بر حمایت هواداران قرچکی، ضمن ارائه یکی بازی زیبا و تماشاگر پسند، تیم صدرنشین تأسیسات دریایی تهران را شکست داده و بار دیگر ارزش های خود را به رخ حریفان بکشند.

تیم تأسیسات دریایی در این فصل از رقابت های لیگ برتر نشان داده بود که عزم خود را برای تکرار عنوان قهرمانی جزم کرده، به همین خاطر تا پایان هفته چهاردهم با کسب ۳۳ امتیاز و چهار امتیاز فاصله با تیم دوم در صدر جدول رده بندی لیگ قرار داشت.

در نقطه مقابل تیم منصوری قرچک تا پایان هفته چهاردهم با کسب ۱۶ امتیاز در رده هشتم قرار داشت و جزو تیم های میانه جدول لیگ لقب گرفته بود.

نماینده فوتسال قرچک در این دیدار توانست با اتکا به هواداران خود با نتیجه دو بر یک و با گل های محمد طاهری و پیمان حفیظی مقابل تیم تأسیسات دریایی تهران به برتری برسد.

تنها گل تیم تأسیسات دریایی را در این دیدار قدرت بهادری به ثمر رساند اما نتوانست از شکست صدرنشین لیگ برتر جلوگیری کند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*