با ما همراه باشید

اتاق خبر

حضور متین ورامین در تورنمنت چهارجانبه ترکیه

خبر استان : تیم والیبال متین ورامین که برای حضور در تورنمنت چهارجانبه «ارسین اویسال» روزنامه نگار فقید ترک به آنکارا آمده از امروز مسابقاتش را در این تورنمت آغاز می کند.

تیم والیبال متین ورامین عصر امروز ( جمعه نهم اکتبر) ساعت 18 برابر تیم زراعت بانک ترکیه قرار می گیرد.
تیم ایران روز های شنبه و یکشنبه ساعت 13 نیز به ترتیب برابر تیم «خلق بانک» ترکیه و «مونزا» از ایتالیا مسابقه می دهد.
تیم خلق بانک آنکارا که از تیم های قدرتمند لیگ ترکیه محسوب می شود و هدایت آن نیز به عهده لورنزو برناردی می باشد از متین ورامین برای حضور در تورنمنتی چهارجانبه در ترکیه دعوت کرده است.
این مسابقات از تاریخ 17 لغایت 20 مهرماه به میزبانی آنکارا برگزار می شود و خلق بانک ترکیه، متین ایران، مونزا ایتالیا و زراعت بانک ترکیه چهره 4 تیم شرکت کننده را تشکیل می دهند.
متین ورامین امسال با هدایت محمد ترکاشوند قدم به مسابقات می گذارد و علیرضا نادی، احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، رحمان داوودی، شاهین مفیدی، محمد محمد کاظم، علی اصغر رزم فر، سهند اله وردیان، وحید والی، بهرام فرید، مسعود عزیزی و بهزاد حیدرشاهی از جمله بازیکنان این تیم برای فصل جدید هستند.
این دور از مسابقات را انجمن نویسندگان ورزشی ترکیه به یاد ارسین اویسال روزنامه نگار سرشناس ورزشی ترکیه سازماندهی کرده است.
در کنفرانس مطبوعاتی که به منظور معرفی این تورنمت در آنکارا برگزار شد، کرم اونجل رییس شعبه آنکارای انجمن نویسندگان ورزشی ترکیه، محمد ترکاشوند، لورنزود برناردی و فرناندو مونزا شرکت کردند.
کرم اونجل با گرامی داشتن یاد اویسال گفت: فوت نویسنده خبره ورزش ترکیه در جوانی فقدان جدی برای ورزش ما است و نام گذاری این تورنمت با حضور چهار تیم برجسته والیبال منطقه در واقع ارجی است که ما به این نویسنده می دهیم.
ترکاشوند نیز با ابراز خرسندی از شرکت در این تورنمت گفت: شاهد مسابقات ویژه ای در آنکارا خواهیم بود.
مربی تیم خلق بانک نیز گفت: بازی با تیم های قوی فرصتی برای تقویت تیم متبوعش خواهد بود.
او با اشاره به این که ایران در سالهای اخیر بازی خوبی در سطح بین المللی در میان گذاشته است، گفت: تورنمت با ارزشی خواهد بود.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.