اتاق خبر

احداث ساختمان جديد 206 تخت خوابي بيمارستان مفتح

رئیس بیمارستان شهید دکتر مفتح شهرستان ورامین گفت: در سفر قبلی رئیس جمهور به شهرستان ورامین، دستور و مساعدت لازم در خصوص ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ابلاغ شد و در حال پیگیری این موضوع هستیم.
دکتر محسن علایی در نشست‌شورای اطلاع‌رسانی و نهضت جهاد تبیین شهرستان ورامین، بیان داشت: در زمینه درمان 70 درصد از نیازهای شهرستان عقب هستیم.

وی که معاون امور درمان شبکه بهداشت شهرستان نیز هست، افزود: با وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در ورامین، می‌توان با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی، تغییرات گسترده‌ای در این خصوص اعمال کرد.
رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین گفت: در زمینه خدمات درمانی تخصصی بیمارستان شهید دکتر مفتح، 6200 مورد بستری بیمار در حوزه تخصص‌های گوناگون، 3700 مورد عمل جراحی گوش، ارتوپدی، پلاستیک، زنان، چشم و مغز و اعصاب به انجام رسیده است.
وی افزود: همچنین 1050 مورد زایمان به صورت طبیعی و سزارین داشته‌ایم که 19 درصد پایین‌تر از نرخ زایمان در کشور است.وی یادآورشد: 92 هزار و 750 مورد خدمات تخصصی سرپایی و تقریباً 90 هزار مراجعه سرپایی عمومی به شهروندان ارائه شده است.
علایی ادامه داد: از نظر کیفی در خدمات آزمایشگاهی نیز 95 درصد پاسخ‌دهی صحیح و مطلوب داشته‌ایم.رئیس بیمارستان شهید مفتح بیان کرد: در زمینه تصویربرداری، از ابتدای سال 12 هزار سی تی اسکن، 18 هزار ام آر آی و 14 هزار سونوگرافی در این بیمارستان انجام شده‌ است.
وی افزود: در تلاش هستیم خدمات سونوگرافی به صورت شبانه روزی ارائه شود و تا این لحظه موفق شدیم در بعضی از روزها، خدمات تا 12 شب نیز ادامه داشته باشد.علایی اشاره کرد: در حوزه مراقبت‌های درمانی 21 هزار جلسه دیالیز انجام شده است که خوشبختانه با رضایت 97 درصدی از سوی مراجعین همراه بوده است.
وی گفت: 56 بیمار تالاسمی در سطح شهرستان وجود دارد که در بیمارستان شهید دکتر مفتح هفته‌ای 2 نوبت تزریق خون برای این بیماران انجام می‌شود.علایی افزود: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون تومان تخفیفات درمانی جهت ارائه خدمات برای بیماران کم‌توان اعمال شده‌ است.
رئیس بیمارستان شهید مفتح ادامه داد: همچنین در سال 1401 افتتاح بخش دندان‌پزشکی و ناباروری سطح 2 را داشته‌ایم که در تلاشیم با پیگیری و مساعدت‌ها، بخش ناباروری را به سطح سه ارتقاء دهیم تا بتوانیم خدمات جامع‌تر و بهتری به مردم ارائه دهیم‌.علایی در خصوص احداث ساختمان جدید 206 تخت خوابی بیمارستان گفت: 24 هزار متر اسکلت کامل بنا شده‌ است و امید داریم تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی اضافه کرد: در سفر قبلی رئیس جمهور به شهرستان ورامین، دستور و مساعدت لازم در خصوص ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ابلاغ شد و در حال پیگیری این موضوع هستیم.رئیس بیمارستان شهید مفتح با بیان اینکه روزانه 800 میلیون تومان هزینه‌های فضای بیمارستان است، گفت: تا پایان دی‌ماه 32 میلیارد تومان بدهی از گذشته داشتیم و در پنج ماهه گذشته که بنده در بیمارستان در حال خدمت‌گذاری هستم 34 میلیارد بدهی داریم که با توجه به اینکه 46 میلیارد تومان از بیمه طلبکار هستیم، یعنی بدهی جدیدی به بیمارستان اضافه نشده است.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل