اتاق خبر

کشف ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز در کهریزک

مأموران پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران اعلام کرد: ماموران موفق به کشف و ضبط ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز(ماینر) در کهریزک شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان دوشنبه شب در تشریح این خبر گفت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷ کهریزک در پی رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک انبار متروکه شدند که در آن اقدام به نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های رمز ارز می شد.

وی افزود: مأموران پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کهریزک در ۱۲کیلومتری جنوب شهر ری در شهرستان ری و در کنار جاده قدیم تهران- قم قرارگرفته است که شاهراه ترانزیتی تهران- قم از مرکز آن می گذرد. از شمال به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و بهشت زهرا، از غرب به اتوبان تهران قم از شمال شرقی به باقرشهر، از شرق به جاده کمربندی جنوب شرق تهران و جلگه های ورامین و از جنوب به شهر حسن آباد محصور است.

این شهر از چندین پارچه آبادی پراکنده ( قلعه سنگی، تبایین ، کریم آباد موقوفه ، قلعه شیخ ، کهریزک ، عبدل آباد گردنه ، قاسم آباد ، صادق آباد ، حمزه آباد ، مهدی آباد ، شهرک امام حسن مجتبی) تشکیل شده است. منبع: ایرنا

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل