با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان قرچک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قرچک، دهمین جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان قرچک به ریاست فاتحی‌نژاد فرماندار و با حضور اعضاء شورای تأمین و سایر مسئولین و مدعوین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فاتحی‌نژاد با تأکید بر پیشگیری از تخلفات ساختمانی گفت: جلوگیری به هنگام از ساخت و سازهای غیرمجاز بهترین راهکار برای کاهش و ساماندهی تخلفات ساختمانی است.
وی افزود: مسئولین ذی‌ربط با وضع قوانین و جرائم بازدارنده، هزینه تخلف را برای متخلفین بالا و احتمال وقوع تخلف را کاهش دهند.
فرماندار قرچک نظارت سختگیرانه و مستمر را عاملی برای جلوگیری از تخلف دانست و افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز یکروزه بنا نمی‌شوند و ناظرین در تمام سطوح با نظارت مستمر و به موقع می‌توانند از بروز تخلف جلوگیری کنند.
فاتحی‌نژاد با اشاره به ظرفیت برخورد قهری و سلبی تصریح کرد: اگر تخلفی به هردلیلی صورت پذیرفت با توجه به حجم و نوع تخلف با متخلف برخورد قاطع شود.
در این جلسه ادارات در زمینه اقدامات صورت گرفته پیرامون ساماندهی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و کمیسیون‌های ۱۰۰ و ۹۹ به ارائه آمار و گزارش پرداختند. منبع: خبرفارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.