اتاق خبر

جلسه بررسی مشکلات معارضین پروژه کمربندی جنوبی شهرستان پاکدشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت صبح روز سه شنبه ،جلسه بررسی و رفع مشکلات معارضین پروژه کمربندی جنوبی شهرستان به ریاست اردستانی فرماندار پاکدشت و با حضور قنادزاده معاون امور عمرانی فرمانداری، ملکشاهی شهردار فرون آباد، روسای ادارات جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی، مدیر پروژه مهد ایرانیان و کارشناسان در دفتر فرماندار برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت در این جلسه گفت : کمربندی جنوبی شهرستان ، طرحی ملی است که علاوه بر مردم شهرستان، تمامی خودروهای عبوری به سمت استان‌های شرقی کشور از آن استفاده خواهند کرد که تکمیل آن به دلیل برخی از معارضین و تأمین نشدن اعتبار مورد نیاز آن در گذشته،با مشکل مواجه شده که با سفر ریاست محترم جمهور ، مجددا عملیات آسفالت آن آغاز شده است .

اردستانی افزود : تنها محور مواصلاتی شرق کشور در محدوده شهرستان پاکدشت، پاسخگوی عبور هزاران خودرو نیست و در ساعات مختلف شبانه‌روز، شاهد ترافیک‌های سنگین که گاه تا کیلومترها ادامه پیدا می‌کند می‌باشیم و این امر ضرورت تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت را بیشتر کرده است.

این کمربندی ۳۲ کیلومتری از ابتدای شهر فرون‌آباد پاکدشت از محور امام رضا (ع) جدا شده و پس از طی مسیر، از انتهای شهر شریف‌آباد، بار دیگر خودروها را به محور امام رضا(ع) وارد می‌کند.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل