اتاق خبر

بیمارستان پیشوا تا پایان ۱۴۰۲ تکمیل و آماده بهره‌برداری شود

استاندار تهران در جریان بازدید از روند احداث پروژه بیمارستان نیمه کاره پیشوا، بر ضرورت تکمیل این پروژه درمانی تا پایان سال ۱۴۰۲ به منظور بهره‌برداری از آن تاکید کرد.

علیرضا فخاری صبح امروز در جریان سفر به شهرستان پیشوا با حضور در محل پروژه احداث بیمارستان این شهرستان، در جریان آخرین مراحل کاری روند احداث این پروژه درمانی قرار گرفت.

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا جزو مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به این شهرستان است، تاکید کرد: به صورت ویژه تا پایان سال ۱۴۰۲ بیمارستان باید تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

همچنین نماینده مردم دشت ورامین در این بازدید گفت : دولت مصوبه‌ای برای تکمیل این بیمارستان در سفر رئیس جمهور داشته که نیازمند پیگیری و جدیت مسئولان استانی و شهرستانی برای تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان است.

حسین نوش‌آبادی بیان کرد: وزارت بهداشت باید همزمان با تکمیل ساختمان این بیمارستان، برای خرید تجهیزات و تامین نیروی انسانی اقدامات لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است، با توجه به سفر رئیس جمهور و تاکید بر ضرورت تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا و پیگیری مسولان شهرستان، عملیات ساخت و تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل