اتاق خبر

اولین نظارت ستادی ویژه از ادارت شهرستان ورامین

فرماندار ویژه شهرستان ورامین به همراه معاونین وبخشداران با حضور در اداره آبفا ورامین اولین نظارت ستادی ویژه خود را برگزار کرد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین به همراه زاهدی بخشدار مرکزی ،مرادی بخشدار جوادآباد، فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ،محمدی معاونت امور فنی و عمرانی ،شیرازی حراست ،ابوذری ریاست اداره بازرسی فرمانداری ،بوالحسنی مدیر حوزه فرماندار ،حاتمی مشاور امور بانوان با حضور در اداره آبفا ورامین  اولین  نظارت  ستادی ویژه  از ادارت شهرستان ورامین را برگزار کرد .

معاون استاندار تهران در این نظارت ستادی ویژه  گفت : لزوم برنامه ریزی مدون جهت تامین آب با توجه به نیاز آبی در سال آینده از ضروریاتی است که باید توسط مجموعه آبفا صورت پذیرد و چشم انداز آبی سال آینده تهیه شود .
وی افزود : تکریم ارباب رجوع ، لزوم معرفی نمودن فرایند ارایه خدمات در اداره آبفا به ارباب رجوع ، نظارت ویژه بر عملکرد پیمانکاران و شفافیت در قراردادها ، مبارزه جدی با انشعابات غیر مجاز  در سطح شهرستان ورامین ،لزوم بازنگری در دریافت هزینه های انشعاب بر اساس عدالت ، لزوم اجرای برنامه‌ی swot در اداره آبفا ،رعایت شئونات اسلامی و قوانین در محیط کار توسط کارکنان و ارباب رجوعان و … از مهمترین موارد مطرح شده در این نظارت ستادی ویژه  بود .

درویشی فرماندار ویژه ورامین در پایان گفت : روند  نظارت ستادی ویژه از ادارت. شهرستان ورامین امروز از اداره آبفا آغاز شد و این طرح در ما بقی ادارت نیز اجرا خواهد شد .

رمضان زاده ریاست اداره آبفا نیز  در این جلسه گفت: نیاز آبی شهرستان ورامین در زمان پیک مصرف ۹۵۰ لیتر بر ثانیه می باشد که ۶۵۰ لیتر آن  از طریق چاه های آب و ما بقی از سد ماملو تامین می شود .
وی افزود :بزرگترین چالش آبی شهرستان مبازره با انشعابات غیر مجاز می باشد که باید همه‌ی دستگاه ها و مجموعه فرمانداری در این زمینه اداره آبفا را کمک دهد .
ریاست اداره آبفا با انتقاد از عمل نکردن دستگاه های مختلف به تعهدات خود گفت : متاسفانه حدود ۵ درصد حجم آب مصرفی شهر ورامین اختصاص به آبیاری فضای سبز دارد که از شهرداری ورامین درخواست داریم هرچه سریعتر اقدام به جایگزینی چاه های جدید با انشعابات شهری نماید .
در پایان مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین  با بازدید از بخش های مختلف این اداره با تعدادی از مردم دیدار چهره به چهره در خصوص مسایل مربوط به آبفا برگزار کرد . منبع: نیوز

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برترین ها

خروج از نسخه موبایل