با ما همراه باشید

قرچک

همزمان با دهه کرامت، عملیات به‌سازی معابر روستای محمدآباد قرچک آغاز شد

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: با اختصاص اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی، عملیات به‌سازی معابر روستای محمدآباد این شهرستان به منظور تسهیل عبور و مرور مردم همزمان با ایام مبارک دهه کرامت آغاز شد.

مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در جریان بازدید مسئولان از روستای محمدآباد این شهرستان اظهار داشت: سرکشی به مناطق روستایی و محروم شهرستان از اولویت‌های مسئولان قرچک و است و تلاش می‌شود تا با حضور در این مناطق، مسائل و مشکلات شناسایی و با امکانات و ظرفیت‌های موجود مسائل و مشکلات مناطق روستایی برطرف شود.
وی اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در خدمت‌رسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستایی، کار جذب اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح‌های هادی با حمایت مسئولان استانی انجام شده که در نخستین مرحله، از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران و بند “ز” تبصره هشت قانون بودجه ۱۴۰۰، مبلع ۱۵ میلیارد ریال به عمران و بهسازی معابر روستای محمدآباد اختصاص یافت.
قصرپناه در خصوص تخصیص بودجه و تامین اعتبار آن بیان داشت: از این میزان اعتبار یادشده مبلغ شش میلیارد ریال براساس بند “ز” تبصره هشت قانون بودجه ۱۴۰۰، به اجرای به‌سازی معابر روستا اختصاص یافته و ۹ میلیارد ریال نیز از محل تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافته که توسط این نهاد به منظور به‌سازی معابر در حال اجرا است.
بخشدار مرکزی قرچک گفت: با اختصاص این اعتبار کفپوش‌سازی معابر در چهار محله چرمسازی، رضوان یکم، رضوان یازدهم جنوبی و رضوان هشت روستای محمدآباداعلاء به‌سازی می شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.