با ما همراه باشید

اتاق خبر

مهمترین نقش تعلیم و تربیت بر دوش معلمان است

معاون مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: معلمان مهم‌ترین مسئولیت و نقش را در تعلیم و تربیت دارند.

امیر محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین در مراسم جشن شکوفه‌ها که در مدرسه ابتدایی دخترانه علوی برگزار شد، اظهار داشت: هفته بازگشایی مدارس که متقارن است با هفته دفاع مقدس را خدمت همه دانش آموزان، اولیاء محترم و معلمان و مدیران مدارس تبریک عرض می‌نمایم.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان ورامین داریم که ۲۷ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی هستند که از این میان ۵ هزار دانش‌آموز امروز وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند.

محمدی گفت: با تدبیرهایی که اندیشیده شده احتمالا در شهر ورامین کلاس خالی نداشته باشیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: همه امید ما این است که دانش آموزان عزیز، سرنوشت‌ساز میهن عزیزمان ایران اسلامی هستند.

مهم‌ترین مسئولیت و مهم‌ترین نقش در تعلیم و تربیت را معلمان دارند

محمد احسانی معاون مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در این مراسم، اظهار داشت: از دانش آموزان عزیز می‌خواهم که از همین امروز با جدیت تمام درس بخوانند چرا که کشور به شما احتیاج دارد و آینده کشور در دستان شماست.

وی اظهار داشت: مثلت آموزش و پرورش از سه ضلع تشکیل‌شده است، اولیاء و دانش آموزان، مدرسه، معلم و مدیر؛ بنابراین حضور و همراهی شما با مدرسه می‌تواند به آموزش و پرورش شهرستان کمک زیادی کند و از اولیا می‌خواهم که مدرسه را همراهی کنند تا یک شرایط بهتر و مناسبی برای دانش‌آموزان فراهم شود.

احسانی افزود:‌ مهم‌ترین مسوولیت و نقش در تعلیم و تربیت را معلمان دارند. معلمانی که در شرایط سخت کشور تلاش می‌کنند تا بچه‌ها شرایط خوبی را برای تحصیل داشته باشند. امید است که بتوانیم به آن هدفی که در آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم برسیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.