با ما همراه باشید

اتاق خبر

کشف ۳۰۵۰ چرخ خیاطی قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۳۰۵۰ چرخ خیاطی و ۱۵۰ حلقه لاستیک قاچاق در دو روز گذشته در شهرری خبر داد

احمد جعفری نسب افزود: هر مسافر می‌تواند معادل پنج هزار یورو و معادل آن با سایر ارز‌ها و ۱۵۰ گرم زیورالات همراه از کشور خارج کند که در خصوص خروج ارز و طلای قاچاق این اداره کل پرونده‌هایی تشکیل داده است.
وی گفت: در سه ماه ابتدای سال ۳۳ پرونده در خصوص ارز قاچاق تشکیل شد که متهمان به میزان ۱۷۴ میلیارد ریال جریمه شدند که پرونده‌ها در حال اجراست و در بحث خروج قاچاق طلا نیز ۱۲ فقره پرونده تشکیل شده است که در همین ارتباط متهمان ۱۷ میلیارد ریال جریمه شدند.
جعفری نسب با اشاره به اینکه بابت پرونده‌های قاچاق در دو ماه گذشته ۵۰ میلیارد ریال حکم صادر شده و بخشی وصول شده است به کشف ۳ هزار و ۵۰ چرخ خیاطی قاچاق به ارزش ۳۷ میلیارد ریال و کشف ۱۵۰ حلقه لاستیک به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در دو روز گذشته در شهرری اشاره کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: براساس بررسی پرونده‌های این اداره کل در سه ماه گذشته بیشترین پرونده‌های احتکار به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک و بیشترین پرونده‌های قاچاق به شهرستان شهرری اختصاص داشته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.