با ما همراه باشید

اتاق خبر

پاسخ کوبنده لیبروی باتجربه ایران به کوبیاک

رییس هیات موسس تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: رحمان محمدی‌راد با نظر خودش از ما جدا شد و سعی کردیم جانشین خوبی برای او انتخاب کنیم.

شهرداری ورامین که در چند ماه اخیر هم قهرمانی لیگ ایران و هم جام باشگاههای والیبال آسیا را جشن گرفت، حالا باید با سرمربی جدیدی خودش را برای فصل آینده و حضور در جام باشگاههای جهان آماده کند.

احسن شیرکوند، لیبروی باتجربه شهرداری ورامین که خودش رییس هیات موسس باشگاه و جزو تصمیم گیرندگان برای والیبال ورامین هم هست، عدم تمایل رحمان محمدی راد را دلیل قطع همکاری با این مربی عنوان می کند.

در رابطه با وضعیت شهرداری ورامین، جنجال اخیر میشل کوبیاک و برد تیم ملی در لیگ ملت ها با احسن شیرکوند همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های این لیبروی باتجربه را با “ورزش سه” می خوانید.

محمدی‌راد خودش تصمیم به جدایی گرفت

جدایی رحمان محمدی‌راد از شهرداری ورامین اتفاق عجیبی نبود چون به هر حال در ورزش حرفه‌ای چنین تغییرات طبیعی است. در تیم ما به روی کسی بسته نیست، اما این مربی تصمیمات و ایده های جدیدی برای خودش داشتند که تصمیم به جدایی گرفت. البته حقش هم بود چون قراردادش یک ساله بود و برای فصل آینده تعهدی به باشگاه نداشت. البته ما از روز اول یک شعار داشتیم و گفتیم حق تقدم با آنهایی است که سال قبل اینجا زحمت کشیدند؛ حالا چه بازیکن و چه مربی. در نهایت تصمیم این بود که محمدی راد از شهرداری ورامین جدا شود.

همیشه در انتخاب سرمربی سورپرایز داریم

ما بعد از بررسی های لازم محمدعمده غیاثی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردیم. شاید برخی سورپرایز شدند، اما همیشه انتخاب شهرداری ورامین باعث تعجب شده و خدا را شکر در نهایت جواب هم داده است. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران بوده و در سال های اخیر در شهرداری تبریز و تیم امید مربیگری کرده است. فکر نمی کنم انتخاب بدی کرده باشیم. البته باید بگویم امروز دیگر هر فردی باید به حضور در شهرداری ورامین افتخار کند.

کوبیاک در حدی نیست درباره ایران حرف بزند

در این چند روز صحبت های میشل کوبیاک بازیکن تیم ملی لهستان همه جا منتشر شد. او علیه مردم ایران حرف های توهین آمیزی را مطرح کرده و بهانه اش هم دیدار با شهرداری ورامین در فینال جام باشگاههای آسیا بوده است. او بازیکن باکیفیتی است، اما متاسفانه همیشه یک روش دارد که آن هم جنجال درست کردن و توهین به بازیکنان حریف است. از کوبیاک که گفته بازیکنان شهرداری ورامین به او توهین کردند، می پرسم مگر روز قبل از بازی با ما مقابل قطری ها هم به مشکل نخورد و درگیر نشد؟ او در حدی نیست که علیه ایران حرف بزند. حتی برخی از بازیکنان ژاپنی گفته بودند که در همه بازی های لیگ ژاپن هم کوبیاک چنین رفتاری داشته و از دستش ناراحت بودند.

او به والیبال لهستان توهین کرد

با مرور سابقه کوبیاک همه چیز مشخص است. او از ابتدای بازی زیر تور به پزشکی، پاسور ما که یکی از آرامترین بازیکنان ایران است، توهین می کرد. آخر مسابقه هم وقتی تیمش بازی ۲ بر صفر برده را ۳ بر ۲ باخت، عصبانی بود. کوبیاک با این مصاحبه به ملت خودش و والیبال لهستان توهین کرده است. ما ایرانی ها در روزهای سخت کار هم هستیم و نمی گذاریم کسی مثل این بازیکن ما را زیر سوال ببرد. متاسفانه صحبت های کوبیاک کاری کرد که نگاه مثبت بین والیبال ایران و لهستان منفی شود.

خوشحالم ایران با برد استارت زد

برد اول تیم ملی را تبریک می‌گویم و خوشحالم که والیبال ایران با برد لیگ ملت‌ها را شروع کرد. این دوره همه تیم ها نگاهشان به المپیک است و امیدوارم ایران بتواند با بهترین نتایج مسابقات را به پایان برساند. خوشحالم که ۳ بازیکن از شهرداری ورامین همراه تیم ملی هستند. دیدید که پوریا فیاضی چطور با ورودش به زمین جریان بازی را برگرداند. واقعا اگر کولاکوویچ می خواهد مزد تلاش بازیکنان در لیگ را بدهد، باید هر ۳ بازیکن شهرداری ورامین در ترکیب تیم ملی باشند چون جزو بهترین‌های لیگ بودند. متاسفانه به نظر من لژیونرهای والیبال ایران خیلی اوضاع خوبی در فصل اخیر نداشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.