با ما همراه باشید

اتاق خبر

آمریکایی‌ها مرد جنگ و مذاکره با ایران نیستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها مرد جنگ و مذاکره با ایران نیستند، گفت: فرافکنی و بیان اظهارات گوناگون ترامپ‌ با هدف جنگ روانی در داخل ایران است.

در توضیح اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز، گفت: آمریکایی‌ها سیاست چماق و هویج را به کار می‌برند؛ به نوعی که یک روی آن جنگ ،حرکت ناو هواپیما‌بر، اعزام نیرو و درخواست از کشورهای ثالث برای مقابله با ایران است و روی دیگر آن مذاکره، دادن شماره تلفن، واسطه‌تراشی سوئیس و سایر کشورهای دیگر و سردادن شعار راه اندازی جنگ اقتصادی، است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در هر دو مورد دروغ می‌گویند و فرافکنی می‌کنند زیرا آنها مرد جنگ نیستند زیرا نسبت به توانایی جمهوری اسلامی در دفاع از خود و ضعف خودشان کاملا واقف هستند.

هدف آمریکایی‌ها ایجاد تنش و جنگ روانی در داخل ایران است

وی افزود: از سوی دیگر اهل مذاکره هم نیستند همانطور که تجربه این را ثابت کرد، آنها در برجام با ما مذاکره کردند و بعد از مدتی همه توافق را زیر سوال بردند لذا هدف آمریکا ایجاد جنگ روانی در داخلی کشور ما است.

نقوی حسینی یادآور شد: آمریکایی‌ها می‌خواهند ملت ایران را تحت فشار و ذیل سایه جنگ قرار دهند و جامعه را به دو گروه موافق و مخالف مذاکره با آمریکا تبدیل کنند تا بتوانند تنش داخلی ایجاد کنند، ادعایی که هر روز از سوی آنها مطرح می‌شود هم در همین راستا است.

ترامپ به دنبال رخداد حادثه‌ای شبیه 11سپتامبر در منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، معتقد است: آمریکایی‌ها البته تمایل دارند که حادثه‌ای چون 11 سپتامبر را در منطقه راه بیندازند یا صدامی در منطقه به وجود بیاوند تا ماموریت جنگ نیابتی را بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خانهملت؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز گفت: من به دنبال جنگ نیستم. اما وقتی وضعیتی مانند وضعیت ایران وجود دارد، نمی‌توان به آن‌ها اجازه داد که تسلیحات هسته‌ای داشته باشند، نمی‌توان اجازه وقوع چنین چیزی را داد اما اگر بخواهم وارد جنگی شوم آن جنگ اقتصادی خواهد بود./

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.